تبلیغ گلکسی اس 8 سامسونگ با تمرکز بر همه ویژگی‌های جدید

تماشا کنید: تبلیغ منحصربه‌فرد گلکسی اس 8 سامسونگ با تمرکز بر همه امکانات جدید

بخش ایالات متحده کمپانی سامسونگ به تازگی ویدیوی جدیدی از تبلیغ گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) را در صفحه یوتیوب خود منتشر کرده که در مدت زمان 1 دقیقه، مهمترین و جدیدترین امکانات پرچمدار سال 2017 کره‌ای‌ها را به تصویر کشیده است.

در این ویدیوی تبلیغاتی گلکسی S8 ترکیبی از موزیکی زیبا و جلوه‌های ویژه سینمایی را شاهد هستیم که به خاص بودن آن افزوده است. در ابتدا، قدرت گوشی موبایل در «زمانی که شما را می‌بیند» خودنمایی می‌کند. این ویژگی، به سنسور تشخیص عنبیه چشم برمی‌گردد که میراثی از گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) بود و پس از کنار گذاشتن این فبلت، در نهایت به جدیدترین پرچمدار سامسونگ رسیده است.

در ادامه، ویدیوی تبلیغ گلکسی اس 8 بر روی «نمایشگر Infinity» این محصول و به حداقل رسیدن حاشیه‌های کناری آن تمرکز کرده است. آنها این ویژگی را با واژه‌هایی همچون «تماشای جهانی بی‌نهایت بزرگتر» بیان و با دوربینی که «همه چیز را در خود جای داده است» تکمیل کرده‌اند. البته سامسونگی‌ها دستیار بیکسبی خود را -که مبتنی بر هوش مصنوعی قدرتمند است- در این ویدیو نیز فراموش نکرده و به قابلیت‌های بی‌نظیر آن مانند «فراگیری عادات کاربران» و «بهبود در گذر زمان» پرداخته‌اند.

این ویدیو هچنین می‌گوید اگر شما یکی از طرفداران اینترنت اشیا باشید و برخی از وسایل منزلتان را به شبکه جهانی نت متصل کرده‌اید، به راحتی می‌توانید نور لامپ‌های اتاق خوابتان را کم و زیاد کرده یا آنها را خاموش کنید. و در صورتی که نیاز بود «به هر جایی از این جهان پهناور که دوست دارید» سفر کنید، می‌توانید با خیال راحت در خانه خود نشسته و هدست Gear VR سامسونگ را به همراه آخرین محصول رده‌بالای این کمپانی، بپوشید.

در انتها به این نکته اشاره می‌شود که همه این ویژگی‌های جدید گلکسی S8 باعث شده تا به آن لقب «بی‌نهایت شگفت‌انگیز» داده شود. سکانس پایانی نیز با نواختن پیانویی آرام همراه با شعار همیشگی “Unbox your phone” و لوگوی سامسونگ به اتمام می‌رسد. در زیر می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

ویدیوی جدید تبلیغ گلکسی اس 8

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. کلا با این تبلیغاته که میفروشه