نسخه جدید برنامه اورنوت

نسخه جدید برنامه اورنوت با پشتیبانی از نوار لمسی تاچ بار منتشر شد

یکی از ویژگی‌های قابل توجه در مک بوک پرو جدید اپل (MacBook Pro 2016) اضافه شدن نوار لمسی تاچ بار (Touch Bar) بود که به واسطه آن، راه جدیدی برای تعامل با نرم افزارهای نصب‌شده روی لپ تاپ پیش روی کاربران قرار می‌گرفت. حال برای استفاده از این سیستم، توسعه‌دهندگان باید پشتیبانی از تاچ بار را به نرم افزارهای خود اضافه کنند که خوشبختانه در نسخه جدید برنامه اورنوت (Evernote) چنین موردی وجود دارد.

در نسخه جدید برنامه اورنوت راحت‌تر از گذشته می‌توان یادداشت‌ها را برچسب گذاری کرد

از این پس کاربران با نصب نسخه جدید برنامه اورنوت روی مک بوک پرو می‌توانند از طریق نوار تاچ بار، همانند گوشی های خود یادداشت‌های جدید را با لمس یک کلید ایجاد کنند. همچنین حالا در کنار یک راه ساده‌تر برای جستجوی یادداشت‌ها میان فایل‌های ذخیره شده اورنوت، کاربران می‌توانند به سادگیِ لمس پیشنهادات نمایش داده شده روی تاچ بار، یادداشت‌های مورد نظر را برچسب گذاری کنند.

به گفته سازندگان، پشتیبانی از حاشیه‌نویسی به نسخه جدید برنامه اورنوت نیز اضافه شده است:

با پشتیبانی از این حالت کاربران می‌توانند تصاویر یا یادداشت را با فلش‌ها، جعبه‌ها، قسمتی مخصوص برای نظرها یا هایلایت کردن، نشانه گذاری کنند.

در واقع اغلب این ویژگی‌ها به منظور راحتی و بهینه شدن عملکرد نرم افزار در اختیار کاربران قرار گرفته و استفاده از آنها به نیاز شما بستگی دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*