اضافه شدن ال جی G5، V20 و نکسوس 5X به لیست شکایت کاربران از ال جی

اضافه شدن ال جی G5، V20 و نکسوس 5X به لیست شکایت کاربران از ال جی

در ایالت کالیفرنیای جنوبی ایالات متحده آمریکا، عده‌ای از کاربران ناراضی و عصبانی گوشی های ال جی G4 و ال جی V10، شکایتی را بر علیه کمپانی ال جی تنظیم کردند و در آن از کیفیت ساخت پایین این گوشی ها و پشتیبانی پس از فروش ضعیف ال جی شکایت کردند. اکنون بنابر اخبار جدید، گوشی های نکسوس 5X، ال جی G5 و ال جی V20 نیز به لیست گوشی های مورد شکایت کاربران از ال جی اضافه شده‌اند.

در ابتدا، شکایت اصلی کاربران به دلیل مشکل بوت شدن این گوشی ها تنظیم شده بود. به طور خلاصه، این گوشی ها نمی‌توانستند به طور صحیح راه‌اندازی شوند و مرتبا ریستارت می‌شدند. بدین ترتیب، عملا امکان استفاده از آن‌ها وجود نداشت. آنطور که گفته شده، پردازنده‌های G4 و V10 به طور صحیح لحیم‌کاری نشده بودند و به محض گرم شدن دستگاه در حین استفاده، ارتباط آن‌ها ضعیف می‌شد.

ال جی تایید کرده که برخی مدل‌های G4 دچار این مشکل شده‌اند و امکان تعویض مدل‌های مشکل‌دار را برای خریداران فراهم کرده است. با این حال، مدل‌های جدید جایگزین شده نیز همان مشکلات قبلی را داشتند. علاوه بر این، اگر مدت زمان یک ساله‌ی وارانتی کاربران به پایان رسیده باشد، ال جی از بازپس گیری گوشی های خراب خودداری می‌کند. این مشکلات برای کاربران ال جی V10 نیز رخ داده‌اند چراکه V10 دارای سخت افزارهای نسبتا مشابه G4 است.

اکنون، شکایت کاربران از ال جی شامل مدل‌های G4، G5، V10، V20 و حتی نکسوس 5X می شود

آنطور که پیداست، این مشکلات محدود به این دو مدل نبوده‌اند. به تازگی این شکایت شامل اسمارت فون های 2016 ال جی نیز شده است. با آنکه سخت افزار این مدل‌های جدیدتر، با گوشی های قبلی متفاوت است اما به نظر می‌رسد که کاربران این گوشی ها نیز دچار مشکلات یکسانی شده‌اند که باعث از کار افتادن کامل دستگاه و یا کاهش سرعت شدید آن‌ها می‌شود. در حال حاضر، هیچ دلیل روشنی برای این مشکلات از سوی ال جی اعلام نشده است.

با آنکه مشکلات فعلی ال جی به اندازه‌ی فاجعه‌ی گلکسی نوت 7 سامسونگ، زیان بار نیستند، اما اگر شکایت کاربران از ال جی از آنچه که هست بزرگتر شود، می‌تواند خسارت‌های زیادی را برای کره‌ای‌ها به همراه داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. G6 هم صددرصد بی کیفیته…ال جی تو هیچ زمینه ای حرفی برای گفتن نداره

    • اخه تو تا حالا گوشی بیشتر از دیویست هزار تومت دستت نگرفتی بعد از الجی ایراد میگیری .این مشکلیم که اینا میگن کلن تو 1/5درصد از گوشی های الجی وجود داره. من خودم هم g6 دارم هم v20 تو دوربین از گلکسیs8هم بهتره .فقط شاید s8کمی زیبا تر وخوشدست تر باشه