مراسم Xperia960 سونی در دبی

گزارش گجت نیوز از مراسم Xperia960 سونی در دبی

سونی موبایل در گردهمایی اختصاصی رسانه‌های منطقه‌ای، گوشی اکسپریا ایکس زد پریمیوم (Xperia XZ Premium) را به نمایش گذاشت. در مراسم Xperia960 که دوشنبه شب در برج خلیفه دبی برگذار شد، بیش از 180 نفر از اصحاب رسانه و افراد تأثیرگذارِ منطقهٔ خاورمیانه و آفریقا توانستند با دردانه جدید ژاپنی‌ها از نزدیک ملاقات کرده و نخستین ویدیوی حرکت بسیار آهسته‌شان را ضبط کنند.

Xperia960 که بزرگ‌ترین رویداد در نوع خود بود، نخستین ضبط ویدیو با حرکت بسیار آهسته در یک تلفن هوشمند را با سرعت ۹۶۰ فریم در ثانیه امکان‌پذیر ساخت. این سرعت چهار برابر آهسته‌تر از هر تلفن هوشمند دیگری است و جزئیاتی را به تصویر می‌کشد که از چشم انسان پنهان می‌ماند.

رویداد Xperia960 و برنامه‌های آن به‌طور زنده از سالن The Annex برج خلیفهٔ دبی برای بینندگان منطقهٔ خاورمیانه و آفریقا پخش شد. سونی موبایل چهار فعالیت برای تست فیلم برداری حرکت بسیار آهسته، در این رویداد در نظر گرفته بود.

سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم (Sony Xperia XZ Premium) مراسم Xperia960

این فعالیت‌ها با نام‌های «سقوط امن»، «تونل باد کاغذرنگی»، «توپ جهنده رنگی» و «سقوط بادکنگ آب» نام‌گذاری شده بودند. مهمانان با ورود به هر یک از این فعالیت‌ها، محو اجرای آن‌ها می‌شدند و از آن‌ها با Xperia XZ Premium با حرکت بسیار آهسته فیلم‌برداری می‌شد و به‌صورت زنده پخش می‌شد.

سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم (Sony Xperia XZ Premium) مراسم Xperia960

هیده‌یوکی فورومی، معاون اجرایی فروش و بازاریابی جهانی Sony Mobile Communications در مراسم افتتاحیهٔ Xperia960 گفت:

ما در Sony Mobile  به خلق محصولات و خدماتی هوشمند و با قابلیت شخصی‌سازی فزاینده که شما را به یکدیگر متصل می‌کنند و به بخشی ضروری و دوست‌داشتنی از زندگی شما بدل می‌شوند، پایبندیم. ما به این دیدگاه متعهدیم و به فراتر بردن مرزهای ارتباطات از طریق فناوری‌های پیشرو ادامه می‌دهیم. تلفن هوشمند جدید ما دستگاهی است که فناوری و مشخصات پیشرفته را به‌معنای واقعی در خود دارد و مصرف‌کنندگان را قادر می‌سازد تا در جهانی الهام‌گرفته از فناوری موبایل زندگی کنند. بسیار خرسندم که ورود Xperia XZ Premium  به بازار خاورمیانه تا پایان آوریل را اعلام می‌کنم.

اکسپریا ایکس زد پریمیوم (Xperia XZ Premium) مجهز به سیستم دوربین ‎ Motion Eye™‎متعلق به Sony است که نخستین ضبط و بازپخش ویدیو با سرعت ۹۶۰ فریم در ثانیه جهان در یک تلفن هوشمند را که چهار برابر کندتر از هر تلفن هوشمندی دیگری است، امکان‌پذیر ساخته است.

سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم (Sony Xperia XZ Premium) مراسم Xperia960

دوربین ایکس زد پریمیوم به‌قدری پیشرفته است که می‌تواند حرکاتی را که از چشم انسان پنهان می‌ماند، به تصویر بکشد. این گوشی همچنین دارای یک نمایشگر زیبای 4K HDR، طراحی حلقوی خیره‌کننده و بسیاری قابلیت‌های هوشمند دیگر است.

سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم (Sony Xperia XZ Premium) مراسم Xperia960

Xperia XZ Premium موفق به دریافت بیش از ۳۰ تقدیر و جایزه شامل «بهترین تلفن هوشمند یا دستگاه متصل جدید در کنگرهٔ جهانی موبایل ۲۰۱۷» در مراسم سالانهٔ اهدای جوایز جهانی موبایل (جوایز Glomo) از سوی انجمن GSM شد.

قیمت و زمان عرضه Xperia XZ Premium در ایران

بر اساس اعلام شرکت سونی، گوشی موبایل اکسپریا ایکس زد پریمیوم (Xperia XZ Premium) از پایان خرداد 1396 در فروشگاه‌های معتبر با قیمت حدودی 2.5 میلیون تومان در دسترس خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. طراحی یک دهه پیش…تنها نوآوری تو بخش اسلوموشن هست که از نظر سونی یک نیاز محسوب شده…قیمتش یک سوم این بود شاید می ارزید

  2. عشق است سونی
    قیمتشم خوبه میخرمش بیاد تو بازار