موتو سی و موتو سی پلاس ؛ گوشی های ارزان قیمت جدید موتورولا

روز گذشته بود که ما از رویت شدن یک گوشی معرفی نشده شرکت موتورولا به نام موتو سی (Moto C) خبر دادیم. حال به نقل از وب سایت Venture Beat، ظاهرا این تنها گوشی ارزان قیمت جدید موتورولا نبوده و در کنار آن گوشی موتو سی پلاس (Moto C Plus) نیز عرضه خواهد شد.

گزارشها حاکی از آن است که موتو سی و موتو سی پلاس هر دو در رده ابتدایی گوشی های اندرویدی بوده و هرچند هیچ صحبتی از قیمت این دو گوشی نشده اما ظاهرا ارزان‌ترین گوشی های عرضه شده شرکت موتورولا تا بدین لحظه خواهند بود.

مشخصات فنی موتو سی پلاس

هر دو گوشی موتو سی و موتو سی پلاس به پلتفرم اندروید 7 نوقا مجهز هستند و از نمایشگری 5 اینچی با وضوح به ترتیب 854×480 پیکسل و 1280×720 پیکسل برخوردارند. هر دو دستگاه از پردازنده های 4 هسته‌ای شرکت مدیاتک بهره می‌برند و در حالی که مدل موتو سی پلاس قادر به پشتیبانی از اتصال LTE است، برادر ارزان قیمت‌تر آن تنها در مدل 3G عرضه خواهد شد. موتو سی پلاس ارائه کننده رم 1 یا 2 گیگابایتی (بسته به منطقه شما)، حافظه داخلی 16 گیگابایتی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی، هر دو دوربین مجهز به فلش LED و در انتها یک باتری با حجم بسیار زیاد 4000 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود. با توجه به سخت افزار و نمایشگر کم مصرف، بدون شک باتی با این حجم می‌تواند طول عمر زیادی را به کاربران ارائه کند تا با هر بار شارژ مدت زمان زیادی را از گوشیشان استفاده کنند.

مشخصات فنی موتو سی

موتو C نیز ارائه کننده رم 1 گیگابایتی، حافظه 8 یا 16 گیگابایتی و یک باتری با ظرفیت 2350 میلی‌آمپر ساعت است. در بخش دوربینها نیز یک لنز 5 مگاپیکسلی در قسمت پشتی و یک لنز 2 مگاپیکسلی نیز در قسمت جلویی این گوشی قرار دارد که هر دو مثل مدل پیشین با فلش LED همراه هستند.

در حال حاضر مشخص نیست چه زمانی و یا در چه بازارهایی آن‌ها به فروش خواهند رسید. در هر صورت انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک شرکت موتورولا اطلاعات تازه‌ای از آنها را در اختیار ما بگذارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*