تنها دلیل عدم مهاجرت کاربران آیفون به گلکسی اس 8 چیست؟

تنها 1 دلیل است که می‌تواند به مهاجرت کاربران آیفون به گلکسی اس 8 بی‌انجامد

از زمان عرضه‌ی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس توسط سامسونگ، برخی از کاربران آیفون 7 به فکر مهاجرت به سمت اندروید و خرید پرچمداران جدید سامسونگ بوده‌اند. شاید این سوال را بپرسید که چرا باید آن‌ها به این فکر باشند؟ پاسخ این سوال تا حدودی واضح است؛ زمانی که این افراد برای اولین بار گلکسی اس 8 را در دستان خود گرفتند و دیزاین تمام صفحه‌ی آن را مشاهده کردند، بازگشت به طراحی نسبتا تکراری آیفون که در طی 3 سال گذشته تغییری نکرده، کمی دشوار است. مهاجرت از آیفون 7 به گلکسی اس 8 همانند آن است که بالاخره از مانیتور قدیمی CRT خود دست کشیده و یک مانیتور صفحه تخت LCD خریداری کنید. با این حال، یک دلیل مانع مهاجرت کاربران آیفون به گلکسی اس 8 شده است.

با وجود این اوصاف، همچنان دل بریدن از آیفون و حرکت به سوی گلکسی ها چندان آسان نیست. حتی اگر طراحی پرچمداران جدید سامسونگ برای کاربران آیفون بسیار جذاب باشد، باز هم برخی ویژگی‌های خاص iOS، این کاربران را در سرزمین اپل نگاه خواهد داشت.

تاکنون بر اساس اخباری که منتشر شده به نظر می‌رسد که نسل بعدی آیفون ها یعنی آیفون 8 دارای طراحی کاملا متفاوتی با نسل‌های پیشین خود خواهد بود؛ اپل در نظر دارد تا کلید اصلی را حذف کرده و قاب اطراف صفحه را نیز به حداقل برساند. متأسفانه زمان زیادی تا اواخر ماه سپتامبر باقیمانده و حتی برخی اخبار بیان کرده‌اند که شاید اپل در آن زمان، تنها از آیفون 7 اس و 7 اس پلاس رونمایی کند و عرضه‌ی آیفون 8 به ماه اکتبر یا حتی نوامبر موکول شود.

با وجود آنکه گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس از طراحی بسیار زیبایی برخوردارند و انتظار تا زمان عرضه‌ی آیفون 8 طولانی خواهد بود، اما آیا مهاجرت کاربران آیفون به گلکسی اس 8 واقعا انجام خواهد شد؟ این احتمال وجود دارد که برخی کاربران به سمت اندروید بیایند اما آنطور که از نظرات کاربران بر می‌آید، اکثر کاربران اپل همچنان به برند محبوب خود وفادار خواهند ماند.

سیستم عامل iOS، آخرین ریسمانی است که مانع مهاجرت کاربران آیفون به گلکسی اس 8 شده است

یکی از جدیدترین موضوعاتی که در وبسایت Reddit به راه افتاده می‌تواند به خوبی نظر کلی کاربران آیفون درباره‌ی مهاجرت به اندروید، پس از عرضه‌ی گلکسی اس 8 را نشان دهد. تمام این کاربران قبول دارند که گوشی های سامسونگ گلکسی اس8 و اس 8 پلاس بسیار زیبا هستند اما با این وجود، آن‌ها آیفون خود را کنار نخواهند گذاشت.

این کاربران، همگی دارای یک دلیل مشترک برای وفاداری به آیفون هستند: نرم افزار اپل. سیستم عامل iOS بسیار روان است، اپلیکیشن های iOS بسیار بهتر هستند، هماهنگی میان دستگاه‌های iOS بسیار آسان است و آپدیت‌های iOS نیز بسیار سریع منتشر می‌شوند. با وجود زیبایی و قدرت بالای سامسونگ گلکسی S8، اکثر کاربران اپل نمی‌خواهند تمامی مزایای فعلی خود را با طراحی جذاب سامسونگ عوض کنند. شما چه فکر می‌کنید؟ در صورتی که در حال حاضر از کاربران گوشی های اپل هستید، آیا مایل به مهاجرت به اندروید و به خصوص، سامسونگ گلکسی اس 8 هستید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. اگه این شایعاتی ک در مورد آیفون 8 گفته شده صحت داشته باشه سامسونگ اس 8 میشه یه چیز تکراری! درسته ک الان اس 8 حرف اولو میزنه و فعلا کمتر کسی اپلو تحویل میگیره ولی مطمئن باشین اپل کم نمیاره!! البته اگه اپل بخواد همین رونده تکراریشو ادامه بده احتمال فراموشیش هست.
    این دوستمون هم راست میگه سامسونگ خیلی داره تقلید میکنه.. موتوری ک زیره دکمه گذاشتن اول تو ایفون 7,اومد و الان اس8 استفاده کرده
    تنها ویژگیه جدیدش حاشیشه.. که اونم تا چند وقت دیگه همه شرکتا پرچمداراشونو همینجوری میزنن..

  2. یقینا سامسونگ خیلی تلاش میکنه واسه طراحی بی نظیر ولی ios آبی که هرکی از اون بخوره فقط تشنه ی اون میمونه اینا بدون تعصب میگم تجربه کار با اندروید بخصوص پرچمداراش و وینفون دارم خداییش آیفون بی نظیر صفحه نمایشی رتینا هم از ساموسنگ چیزی کم نداره این زمانی معلوم میشه که گوشی دستون باشه و در زیر آفتاب باز رتینا حرف اول رو میزنه در کل هرگوشی طرفدرای خودشا داره خواهشا کسایی که با آیفون کارنکردند نظر الکی ندند ممنون.

  3. تا اون روز چیزی نمونده…تو دنیای اندروید تنها گوشی بی رقیب سامسونگه و اپل هم با اون طراحی تکراری رو به فراموشیه

    • باید عرض کنم این سامسونگه که رو به افول داره میره.. چون هیچ نوآوری و قابلیت جدید و مهمی رو تو s8 اضافه نکرده و همش هم سعی در کپی کردن نوآوری گوشی های دیگه هست.. حذف دکمه های سخت افزاری و آوردن آن در صفحه رو سونی 3 سال پیش انجام داده.

  4. من که آیفون رو عوض نمیکنم

  5. دقیقا از کجا فهمیدن اونایی که ایفون دارن میخان بیان اندروید اونم فقط سامسونگ بخرن