نرم افزار djay Pro برای ویندوز 10 رسما منتشر شد

نرم افزار djay Pro برای ویندوز 10 رسما منتشر شد

نرم افزار djay Pro یکی از قوی‌ترین و محبوب‌ترین برنامه‌ های میکس صدا و ساخت موسیقی در سراسر جهان است که هزاران کاربر حرفه‌ای از آن برای ساخت آثار خود استفاده می‌کنند. این برنامه که تا پیش از این تنها برای کاربران سیستم های عامل آی او اس و مک او اس قابل استفاده بود، حالا به طور رسمی برای سیستم عامل ویندوز 10 نیز روانه‌ی بازار شده است.

چند ماه پیش بود که نسخه‌ی بتای نرم افزار djay Pro برای ویندوز 10 معرفی شد و حالا بعد از برطرف شدن مشکلات اولیه، نسخه‌ی عمومی آن برای کاربران سراسر جهان قابل استفاده است. علاوه بر افزوده شدن تعداد زیادی از قابلیت های جدید و کاربردی، رابط کاربری این نرم افزار نیز برای استفاده در صفحات لمسی بهینه‌سازی شده است تا کاربرانی که از دیوایس‌هایی نظیر مایکروسافت سرفیس استودیو بهره می‌برند، بتوانند استفاده‌ی لذت‌بخش و سریعی از آن داشته باشند.

در همان ابتدای ورود به نرم افزار djay Pro ، کاربران با رابط کاربری بسیار جذابی مواجه می‌شوند که به طور کامل، یک دستگاه دی جی دیجیتالی را برایشان شبیه‌سازی خواهد کرد. قسمت‌های مخصوصی برای تماشای امواج صدا، فیلترهای سفارشی، تغییرات و افکت‌گذاری بر روی اصوات و حتی یک crossfader نیز در کنار این دیسک‌های مجازی قرار دارند که همه چیز را برای تجربه‌ی ساخت یک اثر حرفه‌ای در اختیار کاربران قرار خواهند داد.

البته با وجود این که سازندگان تلاش کرده‌اند تمام امکانات را بر روی سیستم های عامل متفاوت، به طور مشترک عرضه نمایند، اما یک قابلیت مهم در نسخه‌ی ویندوزی نرم افزار djay Pro وجود ندارد و آن هم امکان میکس کردن ویدیوها با فایل‌های صوتی است. بنابراین در حال حاضر اگر کاربران بخواهند جلوه‌های گرافیکی به موسیقی‌های خود اضافه کنند، چاره‌ای ندارند به غیر از این که به سراغ نسخه‌های دیگر این نرم افزار بروند.

نرم افزار djay Pro برای ویندوز 10 رسما منتشر شد

نسخه‌ی ویندوزی نرم افزار djay Pro از روی ورژن آی او اس ساخته شده است

Algoriddim به عنوان توسعه‌‌دهنده‌ی این نرم افزار اعلام کرده است که نسخه‌ی ویندوزی djay Pro در واقع از پایه برای ویندوز نوشته نشده است و مهندسان این کمپانی از قابلیت ویندوز بریج (Windows Bridge) برای ترجمه‌ و تبدیل کدهای نسخه‌ی آی او اس این برنامه به نسخه‌ی مخصوص ویندوز ۱۰ بهره گرفته‌اند.

گفتنی است که کاربران علاقه‌مند از همین حالا می‌توانند نسخه‌ی مخصوص سیستم عامل ویندوز ۱۰ این نرم افزار را با قیمت ۴۹.۹۹ دلار از این لینک فروشگاه رسمی اپلیکیشن‌های ویندوز خریداری نمایند؛ البته امکان تست نسخه‌های آزمایشی به طور رایگان نیز برای کاربران مایکروسافت فراهم خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*