دستیار بیکسبی سامسونگ

دستیار بیکسبی سامسونگ تا پایان سال از زبان‌های بیشتری پشتیبانی خواهد کرد

پیش از رونمایی رسمی دستیار بیکسبی سامسونگ (Samsung Bixby) همراه با گوشی گلکسی S8 ، شایعات ادعا می‌کردند که این دستیار تازه وارد قادر به پشتبیانی از زبان های مختلفی از سراسر جهات است. هرچند پس از عرضه چنین چیزی عملی نشد و به نقل از وب سایت شرکت سامسونگ، Bixby در حال حاضر تنها از دو زبان انگلیسی و کره‌ای پشتیبانی می‌کند. حال از سوی این شرکت خبر می‌رسد که تا سه ماهه چهارم سال 2017 میلادی قرار است زبان های بیشتری به لیست زبان های قابل پشتیبانی توسط این دستیار مجازی هوشمند اضافه شوند.

اخیرا اطلاعاتی از بخش پرسش و پاسخ وب سایت سامسونگ آلمان  به دست آمده که مربوط به یک سوال مبنی بر پشتیبانی دستیار بیکسبی سامسونگ از یک زبان خاص است. شرکت سامسونگ در واکنش به این سوال توضیح داده که این دستیار مجازی از سه ماهه چهارم سال 2017 میلادی به صورت کامل در کشور آلمان در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

 

بیشتر بخوانید:

سامسونگ بیکسبی در حال حاضر فقط زبان کره‌ای و انگلیسی را می‌فهمد

 

دسترسی به تمامی امکانات بیکسبی می‌تواند بعنای آن باشد که دستیار شرکت سامسونگ احتمالا تا اواخر سال جاری میلادی می‌تواند به صورت کامل فرامین گفته شده به زبان آلمانی را بفهمد و به همین زبان به آن‌ها واکنش نشان دهد. بدون شک این می‌تواند برای سایر کشورها نیز عملی باشد و سامسونگ در طول این مدت پشتیبانی کامل از بیکسبی را به سایر زبان های زنده دنیا نیز ببخشد. بنابراین نباید متعجب شویم اگر طی ماه‌های آینده شاهد اضافه شدن زبان های مختلفی به دستیار بیسکبی سامسونگ باشیم و قطعا سامسونگ نیز چنین هدفی را در دستور کار تیم توسعه دهنده این دستیار قرار داده است.

دستیار بیکسبی سامسونگ مختص گوشی های هوشمند نخواهد بود

بیکسبی از اول اردیبهشت ماه و همزمان با عرضه گوشی های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ (+Samsung Galaxy S8 & Galaxy S8) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. هرچند سامسونگ رسما تایید کرده که این دستیار مختص دو گوشی پرچمدار جدید آن‌ها نبوده و به سایر دیوایس های این برند، شامل لوازم الکترونیکی مصرفی سامسونگ نیز افزوده خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. این گوشی هم منفجر میشه باز هم این قابلیت به اس7 اج به ارث میرسه