پیام رسان لاین

زمان توقف پشتیبانی پیام رسان لاین از بلک بری و برخی پلتفرم‌های مشهور دیگر

پیام رسان لاین (Line) یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های چت و گفتگو است که هم‌اکنون بیشتر از 220 میلیون نفر در سراسر دنیا از آن استفاده می‌کنند. اما روز گذشته مدیران طی بیانه‌ای رسمی از پایان پشتیبانی خود از نسخه مخصوص بلک بری این مسنجر در کنار برخی پلتفرم‌های مشهور دیگر تا ماه جولای خبر دادند.

پیام رسان لاین از سوم جولای از دسترس کاربران پلتفرم‌های ذکرشده خارج می‌شود

بنابر بر این پست رسمی که اخیرا در وبلاگ لاین منتشر شده، پشتیبانی از بلک بری، سیستم عامل فایر فاکس (Firefox OS) و نوکیا آشا (Nokia Asha) در تاریخ سوم جولای 2017 (12 تیر) پایان یافته و سرویس مورد نظر از کار خواهد افتاد. به‌علاوه از این تاریخ، دانلود پیام رسان لاین از فروشگاه اپلیکیشن ویندوز 8 امکان‌پذیر نبوده و کاربران از تاریخ 27 آوریل (7 اردیبهشت) نیز دیگر امکان ساخت حساب کاربری جدید در پلتفرم‌های ذکرشده را نخواهند داشت.

پیشنهاد می‌شود کاربرانی که نمی‌خواهند چت‌ها و تاریخچه فعایت‌های خود در این پیام رسان را از دست بدهند، پیش از سوم جولای اطلاعات خود را به یک گوشی اندرویدی یا هر دستگاه دیگری که از لاین پشتیبانی می‌کند، انتقال دهند.

شاید تصور کنید عدم پشتیبانی از برخی پلتفرم‌های مشهور و بعضا قدیمی از محبوبیت این پیام رسان می‌کاهد؛ اما برخی از توسعه‌دهندگان این پلتفرم‌ها حتی خودشان هم هیچ برنامه‌ای برای پشتیبانی از آنها ندارند. به هر صورت شاید این تصمیم کمی دیر گرفته شده باشد، اما به‌زودی لاین دیگر از پلتفرم‌های شکست‌خورده پشتیبانی نمی‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*