گزارش اختصاصی گجت نیوز از مراسم معرفی سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم در خاورمیانه (رویداد Xperia960)

شرکت ژاپنی سونی امروز در دبی میزبان رویداد Xperia960 است. آن‌ها قرار است در این رویداد که با حضور رسانه های فعال در سراسر خاورمیانه و قاره آفریقا برگزار خواهد شد از تازه‌ترین دستاورد خود در حوزه تلفن های هوشمند، گوشی سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم جهت استفاده کاربرانشان در خاورمیانه و آفریقا رونمایی کنند. گجت نیوز نیز در این مراسم حضور خواهد داشت و شما را از تمامی اتفاقات این مراسم باخبر خواهد کرد. لازم به ذکر است که این مراسم به وقت ایران، ساعت 19:45 دقیقه آغاز خواهد شد.

رویداد xperia960 سونی در دبی

سونی اوایل اسفند ماه با حضور در نمایشگاه MWC 2017 از تازه‌ترین پرچمدار گوشی های هوشمند خود، سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم (Sony Xperia XZ Premium) رونمایی کرد. دومین گوشی موبایل مجهز به نمایشگر 4K این شرکت که پیش از هر محصول دیگری موفق شد در زیر قاب خود از چیپست اسنپدراگون 835 کمپانی کوالکام میزبانی کند. علاوه بر این‌ها، دوربینی قدرتمندی مجهز به سنسور 19 مگاپیکسلی نیز در قسمت پشتی این گوشی تعبیه شده که قادر به ضبط ویدیوهایی اولترا اسلوموشن با نرخ 960 فریم بر ثانیه است. هرچند این تمامی قابلیت‌های پرچمدار جذاب شرکت سونی نیست و از دیگر قابلیت های مهم آن می‌توان به دارا بودن تاییدیه IP68 (ضد آب، گرد و غبار)، طراحی Omnibalance و همچنین رنگ‌بندی خاص نیز اشاره کرد.

این گوشی همچنین موفق شد عنوان بهترین تلفن هوشمند نمایشگاه کنگره جهانی موبایل امسال را نیز کسب کند تا به سامسونگ، ال جی و سایر رقبای بازار گوشزد کند که سال 2017، سال سونی است. در ادامه با اخبار بیشتری از رویداد Xperia960 با گجت نیوز همراه باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. من خودم ال جی جی ۶دوست دارم ولی سونی امسال بادربینش ی چیز دیگست

  2. واقعا تشکر میکنم از گجت نیوز که مثل همیشه عالی و البته بی طرف بودین نه مثل بعضی سایت های جیره خور که اصلا اسمی از xz premium بعد از روز معرفیش نبردن! اما از یک سال قبل از معرفی اس ۸ دربارش پست گذاشتن تا الآن هم که ادامه داره!