آپدیت اندروید 7 برای گلکسی تب اس 2 سامسونگ منتشر شد

آپدیت اندروید 7 نوقا برای تبلت گلکسی تب اس 2 منتشر شد

به نظر می‌رسد سامسونگ در حال به روز رسانی محصولات قدیمی‌تر خود به آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید است. بر همین اساس، برخی کاربران از امروز قادر به دریافت آپدیت اندروید 7 برای گلکسی تب اس 2 (Galaxy Tab S2) شده‌اند.

پس از عرضه آپدیت اندروید 7 نوقا برای گلکسی اس 7 (Galaxy S7) و گلکسی اس 7 اج (Galaxy S7 Edge)، سامسونگ این قول را به کاربران داد که محصولات قدیمی‌تر این کمپانی نیز در طول سال جاری میلادی این آپدیت را دریافت خواهند کرد.

آپدیت اندروید 7 برای گلکسی تب اس 2 فعلا در آمریکا و اروپا

همانطور که احتمالا می‌دانید، چندی پیش به‌روزرسانی اندروید 7 برای گلکسی نوت 5 (Galaxy Note 5) و خانواده گلکسی اس 6 (Galaxy S6) منتشر شد و کاربران ایرانی این گوشی های موبایل قادر به ارتقای سیستم عامل خود شدند. در همین راستا، به نظر می‌رسد آپدیت اندروید 7 برای گلکسی تب اس 2 نیز توسط کمپانی سازنده منتشر شده است. البته در حال حاضر، این ارتقای نرم افزار برای کاربران برخی اپراتورهای فعال در ایالات متحده امکان‌پذیر بوده و به زودی به سایر نقاط جهان نیز خواهد رسید.

آپدیت اندروید 7 برای گلکسی تب اس 2 سامسونگ منتشر شد

بر اساس شنیده‌ها، هر دو نسخه 8.0 و 9.7 گلکسی تب S2 واجد شرایط دریافت آپدیت بوده و خبرها حاکی از آن است که برخی کاربران ایتالیایی و آلمانی این محصولات نیز تبلت خود را با موفقیت به آخرین نسخه سیستم عامل اندروید ارتقا داده‌اند.

ظاهرا آپدیت اندروید 7 برای گلکسی تب اس 2 در ابتدا در نسخه وای فای مدل 9.7 اینچی با شماره سریال SM-T810 و نسخه LTE مدل 8.0 اینچی با شماره سریال SM-T715 عرضه خواهد شد و سایر نسخه‌ها به تدریج این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

آپدیت اندروید 7 برای گلکسی تب اس 2 تغییراتی را در تبلت ها ایجاد می‌کند که به عنوان مثال، می‌توان به بهبود ناحیه نوتیفیکیشن‌ها و اضافه شدن دکمه Quick Settings اشاره کرد. با این ارتقا، قابلیت چندپنجره‌ای (Multi Window) بهتر شده و در حالت کلی، کارایی تبلت افزایش یافته است. یکی دیگر از تغییرات ایجاد شده، نصب اپلیکیشن Game Launcher بر روی تبلت است. همچنین، سرعت سیستم و نصب نرم افزارها ارتقا یافته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. تبلت منم تب اس توهه چرا اندرویدش اپدیت نمیشه

  2. سلام
    من هر چی میزنم میگه بالاترین نسخه همینه چرا نسخه ۷ نمیشه

  3. برای من اندروید ۷ دو روزه که اومده و من نصبش کردم. سرعتش در کل خیلی خوب شده ولی پره ی اعلاناتش یخورده گیر داره. اما نمی دونم فقط برای من اینطوره یا همه.

  4. آندورید برای تبلت tab s2 منتشر شد من آپدیت کردم سرعتش خیلی خوب شده