پیش فروش پژو 2008

پیش فروش پژو 2008 از اواخر اردیبهشت 96 آغاز می‌شود

از اواخر سال گذشته، تولید خودروی پژو 2008 به عنوان اولین محصول پسابرجامی ایران خودرو در کارخانه‌های این شرکت خودروساز وطنی آغاز شد اما فعلا این خودروی شاسی بلند به صورت رسمی رونمایی نشده و تاریخ قطعی پیش فروش و عرضه آن نیز مشخص نشده است. اینک مدیرعامل شرکت ایران خودرو اعلام کرد که به احتمال زیاد، پیش فروش پژو 2008 از اواخر اردیبهشت‌ 96 آغاز خواهد شد.

هاشم یکه زارع، مدیرعامل ایران خودرو در جدیدترین اظهارات خود تاکید کرد که خودروی شاسی بلند پژو 2008 در کارخانه ایران خودرو در حال تولید است و این شرکت آمادگی لازم برای رونمایی و عرضه این محصول به بازار کشورمان را دارد. خط تولید این خودرو از اواخر سال گذشته در ایران خودرو راه‌اندازی شد و به احتمال زیاد، پیش فروش پژو 2008 در اردیبهشت‌ماه انجام می‌شود.

پیش فروش پژو 2008

قیمت نهایی در زمان پیش فروش پژو 2008 مشخص می‌شود

پژو 2008 نخستین محصول مشترک ایران خودرو و شرکت خودروسازی پژو فرانسه پس از برجام و عقد قرارداد جدید است و به نظر می‌رسد که پس از کش و قوس‌های فراوان، سرانجام این محصول در ماه آینده به صورت رسمی رونمایی شود. به گفته هاشم یکه زارع، قیمت قطعی و نهایی پژو 2008 در زمان پیش فروش آن مشخص خواهد شد و فعلا چیزی معلوم نیست.

پیش فروش پژو 2008

پیش از این قرار بود که در اواخر اسفند 95 و با حضور رئیس جمهور، خودروی پژو 2008 در ایران رونمایی شود اما این اتفاق رخ نداد و رونمایی و فروش این محصول به سال جاری موکول شد. گفته شده که شاسی بلند پژو با قیمت پایه 90 میلیون تومان و با داخلی‌سازی 20 درصدی وارد بازار کشورمان خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

16 دیدگاه

  1. با صد میلیون میشه سورنتو خرید
    تو مناطق آزاد
    تازه وارد کننده کلی هم سود میکنه
    واسه همینه که ماشین های چینی ارزون رو با بالاترین قیمت میفروشن
    حالا نوبت ۲۰۰۸ است که مردم بخرن
    ما یاد گرفتیم بدو بدو بخریم پس همینه
    خدا رو شکر که با لاستیک میدن
    وگرنه باید لاستیک میبردیم

  2. سلام
    شاستی بلند با موتور1200 خیلی دیگه مسخرس الان پراید موتورش ۱۳۰۰ خدا رحم کنه

  3. تو رو خدا آشغال نخرید!
    این ماشین خطش کامل بشه تا بیست سال دیگه با همین ساختار و تجهیزات عرضه میشه (حالا آنتنش و چراغهاش رو عوض میکنن). اگر نخرید مجبور میشن یا کاملش کنن یا یه بهتر بیارن! در کل این ماشین به درد خانواده نمیخوره چون صندلی عقبش دو نفر به زور جا میشن! میتونید در یوتیوب ببینید که این ماشین در مقایسه با تیوولی و کپچر همیشه پایین تر ارزشیابی میشه

  4. خخخخ ملت رو نمیدونم چی فرض کردن این ماشین بیشتر از ۶۰ میلیون ارزش نداره با تعیین این قیمت مگه دیوونه ام میرم کپچر یا هایما میگیرم

  5. از ماست که برماست،اگر همت کنیم و نخریم هرچی باشه بالاخره قیمتش واقعی میشه،هجوم اوردن برا خرید باعث میشه تولید کننده فک کنه خبری هست،نه بابا فقط مردم ما هنوز در عهد حجر بسر میبرن،تا میگن یه چیز جدیدی اومده ماشین یا هر چیز دیگری سریع صف میبندن برا خریدنش،خدایا خودت ما رو آزاد کن

  6. سلام داخل اینستاگرام ایکاپ نوشته که سانروف کلا نداره یعنی فول هم سفارش بدی سانروف روش نمیزارن تازه نوشته گریپ کنترلش هم بر داشتن حتی تو مدل فولش یعنی اینقدر ادم های ساده و بد بختی هستیم ما مردم ایران که ماشین 65میلیونی رو باید صد میلیون بخریم تازه با نصف امکانات .نمیدونم چی باید به این خودرو سازان بگیم…..

  7. چرا ملت رو اسیر کردین حرفتون با عملتون یکی نیست پس قرار بود که پژو 2008 رو در اواخر اردیبهشت ماه پیش فروش کنین
    پس کووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  8. کسانی که ماشینای خودشون بالای 500 ملیونه نمیتونن قیمتی پایین تر برای این آشغالا بزارن چون بنظرشون 100 ملیون پول کمیه مثل آخوند محله ما که میگه هر جونی میتونه با 100 ملیون پول راحت ازدواج کنه خبر نداره که کل بچه محلای ما جبیاشونو خالی کنن 100 هزار تومنم نمیشه…!

  9. فکر کنم تا تولید وبازاری شدن خودرد به بالای 100میلیون برسه ما ایرانی ها چقدر سر کلاه میزاریم بخصوص شرکتها اول گفتند50 تا 66 بعد 55تل77 بعدتا 90 رسوندندحالا بون امگانات میگه 90 وبا وسایل میشه 110 پس همون کپچر بهتره فکر نکنم ما معلما بتونیم سوار چنین ماشینی بشیم آرزوی ماشین خوب سوار شدن به گور ببرند

  10. بله همان شصت تومن می ارزه 90 را میدهیم هایما توربو میخریم سگش میارزد به این خودرو.

  11. اخرش شصت تومن چه خبره نود تومننننننننن