با یکی از بهترین کانسپت های آیفون 8 آشنا شوید

با یکی از بهترین کانسپت های آیفون 8 آشنا شوید

تاکنون طرح های مفهومی زیادی از پرچمداران بعدی اهالی کوپرتینو منتشر شده که برخی از آنها واقعا زیبا و چشم‌نواز هستند. در ادامه، با یکی از بهترین کانسپت های آیفون 8 اپل (Apple iPhone 8) آشنا خواهید شد.

با توجه به اینکه سال 2017 دهمین سال معرفی اولین آیفون توسط استیو جابز (Steve Jobs) بود، انتظار می‌رود محصول بعدی تحت این برند در پاییز امسال عرضه شده و هر کاربر علاقه‌مند و طرفدار اسمارت فون های اپل را مشتاق به داشتن یکی از این گوشی ها کند.

علاوه بر این، این احتمال وجود دارد که با نسخه بازطراحی‌شده از اولین آیفون اپل نیز روبرو شویم که برخی عقیده دارند این مدل از پرچمداران جدید کمپانی اپل به جای آیفون 8 ، آیفون ایکس (iPhone X) یا آیفون 10 (iPhone 10) نام‌گذاری خواهد شد.

البته همه این احتمالات و شایعات تاکنون از سوی دست‌اندرکاران این شرکت تایید یا رد نشده و در حد شایعه باقی مانده است. با این حال، همه شواهد و قراین بر این است که پاییز امسال شاهد عرضه جدیدترین اسکادران اپل باشیم.

مارتین هجک (Martin Hejeck) یکی از طراحانی‌ست که تاکنون تصاویر زیادی از مدل های مفهومی محصولات اپل را طراحی کرده است. او به تازگی یکی از بهترین کانسپت های آیفون 8 را نیز منتشر کرده که ویدیویی از آن به همراه تصاویر و جزییات این مدل زیبا را در زیر خواهیم دید.

یکی از جدیدترین کانسپت های آیفون 8

این طرح که بی‌شک یکی از زیباترین کانسپت های آیفون 8 در سال 2017 خواهد بود، پرچمدار بعدی اپل را با یک نمایشگر 5.2 اینچی به تصویر کشیده که از نوع OLED بوده و در گوشه‌هایی از آن، خمیدگی‌هایی مشاهده می‌شود.

با یکی از بهترین کانسپت های آیفون 8 آشنا شوید

بر اساس شایعات منتشر شده، دکمه هوم در آیفون 2017 برداشته خواهد شد و قابلیت شارژ سریع نیز به عنوان حلقه‌ای گم‌شده به این گوشی اضافه می‌شود.

شنیده‌ها حاکی از آن است آیفون جدید همانند آیفون 7 پلاس (iPhone 7 Plus) به دوربینی با دو لنز مجهز خواهد شد و سنسورهایی 3 بعدی نظیر سنسور تشخیص چهره و دیگر حسگرهای بیومتریکی به آن افزوده می‌شود. در این تصاویر که یکی از بهترین کانسپت های آیفون 8 نیز هست، خبری از برآمدگی دوربین این گوشی موبایل نیست که البته ممکن است به دلیل زیبایی بیشتر مدل، توسط طراح حذف شده باشد.

همچنین این احتمال وجود دارد که آیفون بعدی اپل در مدلی با صفحه نمایش بزرگتر -همانند آنچه در آیفون 7 پلاس دیدیم- ساخته شود.

به عقیده هجک، با توجه به گذشت ده سال از عرضه آیفون اورجینال، احتمالا اپل نسخه‌ای بازسازی‌شده از این گوشی هوشمند را نیز در سال جدید عرضه کند.

آیفون 8 را قطعا در همان رنگ های سنتی همانند طلایی و صورتی نیز خواهیم دید. بنابراین، اگر اپل از طراحی مارتین هجک در محصولات جدید خود استفاده کند، قطعا با استقبال گسترده‌ای مواجه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه