گوشی موتو ایکس 2017

نمایش گوشی موتو ایکس 2017 در ویدیوی رسمی موتورولا

به‌تازگی شعبه آمریکا از موتورولا به مناسبت 44 ساله شدن بزرگ‌ترین اختراع خود یعنی گوشی موبایل، ویدیویی جدید در شبکه اجتماعی یوتیوب را منتشر کرده که چند ثانیه اول آن سیر تکامل محصولات تولیدشده توسط این شرکت را به تصویر می‌کشد. اگرچه تصاویر با سرعت بسیار بالایی تغییر می‌کنند و به خاطر کیفیت پایین ویدیو به‌سختی می‌توان مدل برخی موبایل‌ها را تشخیص داد، اما سازندگان با استفاده از این موقعیت، بخش پشتی گوشی موتو ایکس 2017 (Motorola Moto X 2017) را نمایش داده‌اند.

تصویر پیش رو تلفن هوشمندی را نشان می‌دهد که گوشه پایین راست آن، اسپیکر اصلی تعبیه شده و در بخش‌های بالایی و پایینی نیز خطوط آنتن به‌وضوح دیده می‌شوند. این در حالی‌ست که طی سال‌های اخیر هیچ‌کدام از گوشی های موتورولا از خطوط آنتن به این صورت استفاده نکرده‌اند. به هر صورت با تکیه بر اطلاعاتی که پیش‌تر منتشر شده بود، می‌توان گفت این گوشی نسخه 2017 موتو ایکس است.

گوشی موتو ایکس 2017

گوشی موتو ایکس 2017 با دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی عرضه می‌شود

با توجه به اینکه گوشی های سری “Moto X” از محصولات اقتصادی و ارزشمند موتورولا و لنوو محسوب می‌شوند، تجهیز موتو ایکس 2017 به تراشه اسنپدراگون 625 دور از انتظار نخواهد بود. علاوه بر این، اسمارت فون میان رده و محبوب موتورولا قرار است در دو نسخه 32 گیگابایتی با 3 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایتی با 4 گیگابایت حافظه رم روانه بازار شود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی نیز می‌توان به دوربین پشتی دوگانه 13 مگاپیکسلی همراه با فلاش ال ای دی و سنسور اثر انگشت در بخش جلویی اشاره کرد.

متاسفانه هنوز زمان معرفی گوشی موتو ایکس 2017 مشخص نشده و این احتمال وجود دارد که محصول میان رده موتورولا در تابستان همراه با پرچمدار این شرکت یعنی موتو زد 2 (Motorola Moto Z2) معرفی شود.

درادامه می‌توانید ویدیوی رسمی موتورولا به مناسبت 44 ساله شدن اختراع گوشی موبایل را تماشا کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*