اپل واچ 3

سومین نسل ساعت های هوشمند اپل نیمه دوم سال 2017 رونمایی می‌شود

آیا شما هم با رونمایی اپل از کلکسیون جدید بندهای بهاری ساعت های هوشمندش سورپرایز نشدید؟ اگر سخت در انتظار عرضه سومین نسل از ساعت های هوشمند این شرکت کوپرتینویی موسوم به اپل واچ 3 (Apple Watch 3) هستید، ما خبرهای خوبی برای شما داریم. در ادامه با ما همراه باشید.

به نقل از منابع ناشناسی که ادعا می‌کنند در زنجیره تامین قطعات مورد نیاز این شرکت فعالیت می‌کنند، اپل واچ 3 رسما در نیمه دوم سال جاری میلادی رونمایی خواهد شد. البته مشخصات دقیق‌تری از رونمایی این ساعت در این گزارش ذکر نشده است، اما شایعات پیشین خبر از برگزاری یک رویداد خبری در پاییز امسال به نام اپل می‌دادند.

همچنین از هفته پیش تا به حال ما شنیده‌ایم که اپل واچ 3 احتمالا از عملکردی افزایش پیدا کرده همراه با عمر باتری بیشتر نسبت به نسل گذشته خود بهره می‌برد. دومین نسل از این ساعت ها (اپل واچ 2) در رویداد سپتامبر سال گذشته شرکت اپل همراه با گوشی های هوشمند آیفون 7 و آیفون 7 پلاس رونمایی شد، بنابراین انتظار می‌رود نسل سوم آن نیز همزمان با گوشی های آیفون 7 اس و 7 اس پلاس (Apple iPhone 7s & iPhone 7s Plus) و احتمالا آیفون 8 (Apple iPhone 8) معرفی خواهد شد.

اپل واچ 3

اتصال LTE ، بزرگترین تغییر اپل واچ 3

به نقل از تحلیلگران متعدد، احتمالا بزرگترین قابلیت جدیدی که امسال همراه با اپل واچ 3 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت اتصال LTE است.  اما از نظر ظاهری، به نظر می‌رسد این نسل با نسل فعلی ساعت های هوشمند اپل تفاوت زیادی نداشته باشد. به غیر از این پتنت‌های مختلفی نظیر یک سیستم تشخیص ضربان قلب، بندهای ماژولار، بند بازخوردپذیر هپتیک و یک بند با شارژر داخلی توسط اپل به ثبت رسیده است. باید دید که آیا اپل این پتنت‌ها را به سطح تجاری سازی خواهد رساند یا خیر!

همچنان دومین نسل از اپل واچ فروش موفقیت آمیز خود را ادامه خواهد داد و حتی سفارشات مختلفی از این ساعت برای نیمه دوم سال جاری به دست اپل رسیده است تا انگیزه‌ی آن‌ها را برای توسعه گجت های پوشیدنیشان زیادتر کند. لازم به ذکر است، سومین نسل از این ساعت ها نیز همچون نسل فعلی در کارخانجات شرکت Quanta به تولید خواهند رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*