گوشی آنر 6 سی

گوشی آنر 6 سی ؛ میان رده جدید چینی با دوربین 13 مگاپیکسلی و پردازنده 8 هسته‌ای

پس از معرفی رسمی آنر 8 پرو (Honor 8 Pro) برای بازار اروپا، حالا شاهد رونمایی مدیران از گوشی آنر 6 سی (Honor 6C) طی رویداد این شرکت هستیم. هرچند، این‌بار خبری از یک تلفن هوشمند قدرتمند نیست و به‌نظر سازندگان با توسعه دستگاهی میان رده، به دنبال عرضه محصولی اقتصادی برای قشر متوسط جامعه بوده‌اند.

این گوشی جدید که برای بازار اروپا ساخته شده، اواسط آذرماه با نام هواوی انجوی 6 اس (Huawei Enjoy 6s) در چین عرضه شده بود و انتظار می‌رود در آینده نزدیک با قیمت 229 یورو در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و خاکستری روانه بازار اروپا شود.

گوشی آنر 6 سی

گوشی آنر 6 سی با بهره‌گیری از صفحه نمایشی 5 اینچی و اولد با رزولوشن 720×1280، 138 گرم وزن داشته و به تراشه اسنپدراگون 435 با پردازنده‌ای هشت هسته‌ای و 1.4 گیگاهرتزی تجهیز شده که برای یک گوشی میان رده قابل قبول است. از دیگر ویژگی‌های گوشی جدید آنر می‌توان به پشتیبانی از شبکه 4G-LTE، دو سیم کارت به صورت همزمان، باتری قدرتمند 3020 میلی‌آمپر ساعتی و 3 گیگابایت حافظه رم در کنار حافظه داخلی 32 گیگابایتی با پشتیبانی از کارت حافظه تا حداکثر ظرفیت 128 گیگابایت اشاره کرد. وجود سنسور اسکنر اثر انگشت در بخش پشتی این گوشی آلومینیومی نیز امنیت دستگاه را تضمین خواهد کرد.

معمولا کاربرانی که به دنبال خرید گوشی های میان رده هستند، اهمیت زیادی برای دوربین و توانایی آن در ثبت دقیق تصاویر قائل می‌شوند. آنر نیز با بهره‌گیری از سنسوری 13 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و فوکوس خودکار تشخیص فاز برای دوربین پشتی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، تلاش کرده نیاز کاربران در این زمینه را برطرف کند.

متاسفانه هنوز زمان عرضه و قیمت آنر 6 سی اعلام نشده است. درادامه می‌توانید تصاویر رسمی این گوشی را مشاهده کنید.

گالری عکس گوشی آنر 6 سی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ظاهرش و پردازندش زیاد خوب نیست قیمتش اگه پایین باشه ارزش خرید رو داره