منوی برنامه ها در گلکسی اس 8

امکان غیر فعال کردن منوی برنامه ها در گلکسی اس 8

همانطور که می‌دانید گوشی‌سازان بعد از دریافت اندروید خام از گوگل، رابط کاربری‌اش را بنابر سلیقه خود تغییر داده و سپس آن را به عنوان یک نسخه سفارشی‌سازی شده اندروید در گوشی های خود به کار می‌برند. به عنوان یکی از جذاب‌ترین رابط‌های کاریری اندروید باید به تاچ ویز (TouchWiz) اشاره کرد که به دست سامسونگ توسعه پیدا کرده و در گوشی های همین شرکت نیز به کار می‌رود. تاچ ویز طی سال‌های گذشته روان‌تر و ساده‌تر شده و این موضوع در گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس (Galaxy S8 Plus) به اوج خود رسیده است. امکان غیر فعال کردن منوی برنامه ها در گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را باید نمونه‌ای از این موارد دانست.

تاچ ویز معمولا هر ساله و حین عرضه پرچمداران سری S سامسونگ تغییرات گسترده‌ای پیدا می‌کند. امسال نیز همین روال برقرار بوده و در کنار معرفی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس شاهد امکانات جدید رابط کاربری تاچ ویز آن‌ها هستیم.

منوی برنامه ها در گلکسی اس 8

در یکی از سبک‌های متداول توسعه رابط کاربری اندروید در سال‌های اخیر، شاهد حذف منوی کاربری و قرار دادن تمامی اپلیکیشن‌های جانبی و ابزارهای پیش‌فرض در پنجره‌های متعدد هوم اسکرین هستیم. از ابتدای استفاده از این دسته رابط‌های کاربری، کاربران استقبال خوبی از آن‌ها کردند. یکی از مهمترین مزایای این کار، عدم نیاز به دست و پنجه نرم کردن با آیکون اپلیکیشن‌ها در دو مکان مختلف است. با توجه به این استقبال، سامسونگ به خواسته کاربران احترام گذاشته و امکان غیر فعال کردن منوی برنامه ها در گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را فراهم کرده است.

منوی برنامه ها در گلکسی اس 8

منوی برنامه ها در گلکسی اس 8 را می‌توان از طریق تنظیمات غیر فعال کرد

اگرچه مخفی کردن منوی برنامه ها اتفاق کاملا جدیدی نبوده و در پرچمداران سال قبل یعنی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج نیز پیاده‌سازی شد، اما دسترسی به آن با روش دسترسی به منوی برنامه ها در گلکسی اس 8 کاملا متفاوت بود. در پرچمداران سال گذشته، این قابلیت برای اولین بار و به صورت آزمایشی قرار داده شد و کاربران برای مخفی کردن اپ دراور یا همان منوی اپلیکیشن‌ها می‌بایست از اپلیکیشن Samsung Labs استفاده می‌کردند و خبری از گزینه‌ای مستقل در تنظیمات گوشی نبود. اکنون کاربران می‌توانند با رفتن به تنظیمات گوشی، منوی برنامه ها در اس 8 و اس 8 پلاس را غیر فعال کنند. در آینده و حین انتشار آموزش‌های تخصصی پرچمداران جدید سامسونگ، نحوه انجام این کار را به صورت دقیق‌تر بررسی می‌کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. خوبی آلیه فق بگید چطوری میشه برنامه هاشو ببندیم؟؟؟؟؟

  2. راست میگه
    البته سلیقه ایه
    ولی گوشی های دراز و باریک محتوا رو خوب نمایش نمیدن
    هرچی صفحه نمایش به مربع نزدیک تر باشه ، محتوا بهتر دیده میشه
    ولی به هر حال اندازه صفحه نمایش قابل تنظیمه

  3. واقعا گوشی بدرد نخوریه اینبار سامسونگ خواسته یه نواوری کرده باشه گوشیو باریک و طولی کرده

    • معلومه گوشی سامسونگ تا الان نداشتی…تنها بدی گوشیهای سامسونگ اینه که وقتی دستت میگیری;از هر چی گوشی دیگه بدت میاد و میگی گوشی اینه فقط