آلکاتل فلش

آلکاتل فلش ، نخستین گوشی 4 دوربینه جهان رسما معرفی شد

آلکاتل فلش (Alcatel Flash) نخستین گوشی 4 دوربینه جهان است که با دو دوربین پشتی و دو دوربین جلویی و مشخصات سخت افزاری همچون چیپست 10 هسته ای هلیو ایکس 20، رم 3 گیگابایتی، اندروید 6 مارشمالو و باتری 3.100 میلی‌آمپر ساعتی همراه خواهد بود. در ادامه با معرفی اجمالی از این گوشی همراه شما خواهیم بود.

احتمالا شما این را می‌دانید که آلکاتل برند گوشی های مقرون به صرفه شرکت TCL است که حتی اخیرا به عنوان سازنده گوشی های شرکت بلکبری نیز انتخاب شده است. آن‌ها خیلی بی سر و صدا از نخستین گوشی 4 دوربینه جهان که از 2 دوربین در قسمت پشتی و 2 دوبین در قسمت جلویی خود مجهز است رونمایی کردند. این گوشی که آلکاتل فلش (Alcatel Flash) نام دارد، مختص برخی از بازارهای کشورهای خاورمیانه طراحی شده است و شاهد رویداد رسمی برای معرفی آن نبودیم. از همین رو قیمت آلکاتل فلش نیز تا بدین لحظه مشخص نشده است، اما می‌توانید با کلیک بر روی این لینک لیست فروشگاه‌هایی که قادر به خریداری آن هستید را مشاهده کنید.

آلکاتل فلش

مشخصات فنی آلکاتل فلش

آلکاتل فلش به جز 2 سری دوربین، در بقیه موارد کاملا استاندارد است. این گوشی از یک چیپست 10 هسته‌ای هلیو ایکس 20 شرکت مدیاتک قدرت می‌گیرد که با رم 3 گیگابایتی، حافظه 32 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو همراه شده است. بنابراین، گوشی آلکاتل فلش را باید در رده گوشی های میان رده به حساب بیاوریم، اگرچه این کمپانی سرمایه گذاری جذابی را بر روی دوربین های آن انجام داده است. این نخستین گوشی هوشمند در جهان است که حاوی دو ماژول دوربین دوگانه است که هر دو آن‌ها نظیر دوربین پرچمداران هواوی قادر به ثبت تصاویر مونوکروم / رنگی هستند. دوربین های پشتی از سنسور 13 مگاپیکسلی Sony IMX258 همراه با دیافراگم f/2.0 بهره می‌برند، درحالی که دوربین سلفی ترکیبی از دو سنسور 8 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی است.

دوربین های دوگانه این گوشی قادرند تمامی قابلیت‌هایی که دوربین های دوگانه معمول جهان نظیر حالت عکاسی پرتره آیفون 7 پلاس و “Selective Photo Coloring” را به ارمغان بیاورند. همچنین دو حالت به نام‌های “Super Selfie Mode” و “Super Fine Mode” وجود دارد و شما می‌توانید عکسهای گرفته شده را با فرمت جذاب RAW استخراج کنید. در کنار این‌ها، آلکاتل فلش از یک نمایشگر 5.5 اینچی ال سی دی آی پی اس با وضوح Full HD، یک باتری 3.100 میلی‌آمپر ساعتی، اسکنر اثر انگشت و پشتیبانی از دو سیم کارت برخوردار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*