گوشی منعطف سامسونگ

گوشی منعطف سامسونگ تا پیش از سال 2019 عرضه نخواهد شد

مدتهاست که صحبت از محصولی به نام گلکسی ایکس (Galaxy X)، گوشی منعطف سامسونگ درمیان است. گوشی هوشمندی که تا به حال اعلام می‌شود اواخر سال جاری میلادی به مرحله تجاری سازی خواهد رسید، اما ظاهرا این شایعات اشتباه از آب درآمده است.

“کیم تائه وونگ” یکی از مهندسان شرکت سامسونگ دیسپلی که در سمینار Display TechSalon سئول کره جنوبی شرکت کرده بود رسما اعلام کرد که گوشی منعطف سامسونگ تا سال 2019 میلادی به عرضه نخواهد رسید. وی در این باره می‌گوید:

با توجه به این که در حال حاضر نمایشگرهایی با حاشیه آزاد فروش خوبی را تجربه می‌کنند، ما همچنان وقت کافی را داریم تا تکنولوژی نمایشگر منعطف را توسعه ببخشیم. انتظار می‌رود این تکنولوژی حدود سال 2019 به بلوغ برسد.

“چونگ وون سئوک” یکی از تحلیلگران شرکت HI Investment and Securities نیز نقطه نظرات مشابهی را با وونگ دارد. او نیز در سمینار مذکور شرکت داشته است. وی می‌گوید:

انتظار می‌رود سامسونگ دیسپلی، گوشی منعطف سامسونگ را تا سال 2019 به مرحله تجاری سازی برساند، چرا که این کمپانی با توجه به این که همچنان با سهم 20 درصدی از فروش نمایشگرهای حاشیه آزاد لذت می‌برد، نیازی به فروش سخت افزار جدیدی ندارد. زمانی که تقاضا برای این دسته از گوشی های استاندارد کنونی کاهش پیدا کرد، آن‌ها می‌توانند کارت بعدی را رو کرده و از گوشی منعطف سامسونگ رونمایی کنند.

گوشی منعطف سامسونگ به خاطر تقاضای بالای گوشی های معمولی دیرتر عرضه می‌شود

کیم تائه وونگ بعدتر با مجله‌ی رسمی کره‌ای Korea Herald گفتگو کرد و تایید کرد که تکنولوژی نمایشگر منعطف همچنان با چالش‌های تکنیکی مواجه است که نیاز دارد پیش از تجاری سازی با آن‌ها دست و پنجه نرم کند. ظاهرا سامسونگ دیسپلی در نظر دارد در ابتدای راه گوشی های منعطف یک طرفه را روانه بازار کند و پس از آن اقدام به عرضه گوشی هایی خواهد کرد که از هر دو طرف انعطاف پذیر هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*