اسپیکر دیواری BeoSound Shape

اسپیکر دیواری BeoSound Shape ؛ شش ضلعی و شیک ساخت شرکت B&O

بنگ اند اولافسن ساعاتی پیش از اسپیکر دیواری BeoSound Shape ، یک سیستم صوتی دیواری که به کاربران اجازه می‌دهد آن را با شکل و رنگ دلخواه خود را به دیوار منزل خود نصب کنند رونمایی کرد. این سیستم صوتی در واقع متشکل از کاشی های شش ضلعی دیواری است که برخی از آن‌ها اسپیکر بوده و ماباقی دمپنرهای آکوستیک هستند، اما همگی از طراحی یکسان و شبیه به هم بهره می‌برند. این سیستم ماژولار است، به معنای آن که کاربران می‌توانند بسته به سلیقه‌ی خود چینش کاشی‌ها را بر روی دیوار منزل خود بچسبانند. نتیجه‌ی نهایی یک اتاق صوتی جذاب است.

اسپیکر دیواری BeoSound Shape

اسپیکر دیواری BeoSound Shape می‌تواند متشکل از 44 بلندگو منحصر به فرد باشد و در چند اتاق به صورت مشترک مورد استفاده قرار گیرد. کاشی‌های به کار رفته بر روی دیوار می‌توانند شامل بلندگوها، دمپنرها، یک هاب ارتباطی به نام “BeoSound Core” و همچنین یک آمپلی فایر باشند. این سیستم صوتی از گزینه‌های استریمینگ متنوع و محبوبی نظیر اسپاتیفای کانکت، ایرپلی اپل و کروم کست همراه با بلوتوث 4.1 نیز بهره‌مند است.

اسپیکر دیواری BeoSound Shape

به لطف این سیستم مهم نیست شما کجای اتاق نشسته باشید، در هر کجایی که باشید صدا به صورت واضح و خوبی به گوش شما خواهد رسید. شرکت B&O عنوان می‌کند که این سیستم می‌تواند احساس و عملکرد یک بند زنده را به نمایش درآورد. در سمتی دیگر کاشی های دمپنر به جای انعکاس صدا به جذب آن می‌انجامند تا به عملکرد سیستم آکوستیک این مجموعه کمک کند. خریداران می‌توانند بین یک رنگ مختص را برای ساخت این سیستم ماژولار انتخاب کنند و یا چندین رنگ مختلف از این کاشی‌ها را خریداری کنند و این سیستم را با رنگ‌هایی ترکیبی بر روی دیوار منزل خود طراحی کنند. شرکت سازنده رنگ‌هایی نظیر رسی، صورتی، آبی تیره، مشکی، خاکستری کبوتری، سبز چریکی، بنفش، قهوه‌ای، سبز خزه‌ای، آبی شبهای پاریس و غیره را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اسپیکر دیواری BeoSound Shape

قیمت اسپیکر دیواری BeoSound Shape

با تمام این تفاسیر اسپیکر دیواری BeoSound Shape به هیچ عنوان یک سیستم صوتی ارزان قیمت نیست. نسخه پایه آن که شامل 8 کاشی (4 اسپیکر، دو دمپنر، یک آمپلی فایر و هاب BeoSound Core) می‌شود با قیمت 4200 دلار به فروش خواهد رسید. لازم به ذکر است که هر آمپلی فایر می‌تواند تا 4 کاشی اسپیکر را پشتیبانی کند. البته هزینه‌ی خرید بلندگوها و آمپلی فایر به صورت جداگانه هنوز مشخص نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*