آپدیت جدید سونی برای گوشی اکسپریا ایکس

معرفی تغییرات آپدیت جدید سونی برای گوشی اکسپریا ایکس

به دنبال توسعه و عرضه نسخه مفهومی اندروید توسط سونی، حالا آپدیت جدید سونی برای گوشی اکسپریا ایکس (Sony Xperia X) در اختیار تمام کاربرانی که پیشتر در این طرح نام‌نویسی کرده‌اند، قرار گرفته است. مثل همیشه نیز قابلیت‌ها و ویژگی‌های بسیاری به نسخه مفهومی از سیستم عامل اندروید اضافه شده است که درادامه به تشریح آنها خواهیم پرداخت.

سه ماهه پایانی سال گذشته میلادی بود که سونی کار توسعه اندروید مفهومی خود برای گوشی اکسپریا ایکس را با هدف ایجاد شرایطی مناسب به منظور اشتراک ایده‌ها و خلق نسخه‌ای متفاوت از سیستم عامل اندروید آغاز کرد و خوشبختانه تا امروز هم در این امر موفق بوده است. با وجود واحدهای توسعه فعال در توکیو، پکن و کشور سوئد، مهندسان با بررسی دقیق و لحظه به لحظه نظرات کاربران، ارتباطی مستقیم میان آنها و توسعه‌دهندگان ایجاد کرده‌اند که به بهبود ویژگی‌های این طرح کمک بسزایی می‌کند.

پیش از توضیح ویژگی‌های آپدیت جدید سونی برای گوشی اکسپریا ایکس ، بهتر بدانید برخی از ویژگی‌های خوب یا حتی بدی که در این به‌روزرسانی یا نسخه‌های دیگر از اندروید مفهومی سونی دیده می‌شود جنبه آزمایشی داشته و لزوما در آپدیت‌های رسمی وجود نخواهند داشت.

آپدیت جدید سونی برای گوشی اکسپریا ایکس

آپدیت جدید سونی برای گوشی اکسپریا ایکس ، 52 مگابایت حجم دارد

آپدیت جدید سونی برای گوشی اکسپریا ایکس با ورژن 38.3.1A.0.91 به منظور بهبود عملکرد سیستم صوتی، افکت‌های صوتی اصلی در سیستم عامل اندروید را با “SONY Audio Effects Engine” تعویض خواهد کرد. درحقیقت این گوشی به جای الگوریتم اصلی اندروید، قادر به اجرای تمام ویژگی‌های “MusicFX” است. همچنین این آپدیت جدید مشکل راه‌اندازی مجدد اپلیکیشن پیش‌فرض بلوتوث و باگ گرافیکی میانبر اپلیکیشن دوربین را برطرف می‌کند. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این به‌روزرسانی 52 مگابایتی نیز می‌توان به اضافه شدن پشتیبانی از سیستم “VoWifi” توسط برخی اپراتورها در کشور آلمان به منظور برقراری تماس زمانی‌که سیگنال موجود نیست، پشتیبانی از تکنولوژی “VoLTE” در بستر شبکه 4G-LTE در کشورهای سوئد، نروژ و دانمارک و همین‌طور تغییر محل نمایش درصد باتری اشاره کرد.

سونی برای توسعه نسخه جدید اندروید مفهومی خود تلاش زیادی داشته تا آن را به سیستمی کاربرپسند تبدیل کند و به‌نظر به هدف خود نیز رسیده است. حال امیدواریم نسخه بعدی این سیستم با قابلیت‌های بیشتری در اختیار کاربران قرار گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*