آپدیت اندروید 7 برای گلکسی اس 6 ، اس 6 اج و اس 6 اج پلاس در ایران

آپدیت اندروید 7 برای گلکسی اس 6 ، اس 6 اج و اس 6 اج پلاس در ایران عرضه شد + تغییرات

از حدود چهار هفته پیش بود که کاربران گوشی های گلکسی اس 6 و اس 6 اج سامسونگ (Samsung Galaxy S6 & S6 Edge) در بخش های مختلفی از کره خاکی آپدیت اندروید 7 نوقا را دریافت کردند. حال به نظر می‌رسد آپدیت اندروید 7 برای گلکسی اس 6 ، اس 6 اج و اس 6 اج پلاس در ایران نیز عرضه شده است. همراه با این به روزرسانی، پرچمداران سال 2016 شرکت سامسونگ تغییراتی را نیز به خود دیده‌اند. در ادامه بیشتر به این به روزرسانی خواهیم پرداخت.

آپدیت اندروید 7 برای گلکسی اس 6 ، اس 6 اج و اس 6 اج پلاس در ایران
رابط کاربری جدید Samsung Experience همراه با آپدیت اندروید 7 برای گلکسی اس 6 و سایر گوشی های سامسونگ

اول از هر چیزی، با دانلود و نصب این آپدیت 1.3 گیگابایتی یک رابط کاربری جدید به نام “Samsung Experience” جایگزین تاچ ویز خواهد شد. این رابط کاربی به مراتب ساده‌تر و زیبا‌تر از آن چیزیست که در گذشته بر روی گوشی شما نصب بود که باعث میشود سرعت کلی گوشی سریع‌تر شده و به تبع آن استفاده از گوشیتان نیز آسوده‌تر. رنگها نرمتر شده، نمایش آیکون‌های گرد رنگ برای چشمان آسودهتر شده و سایه نوتیفیکیشن‌ نیز قابل درک‌تر شده است.

این آپدیت همچنین گزینه‌ی جدید به نام “Samsung Cloud” را نیز به همراه دارد. این یک سرویس فضای ذخیره سازی ابری است که کاربران را با گزینه‌ی «پشتیبانی گیری و بازگشت» همراه می‌سازد. این پشتیبانی گیری به صورت غریضی در اپلیکیشن هایی نظیر مخاطبان، نوشته‌ها و تقویم وجود دارد، اما علاوه بر آن می‌توانید در اپلیکیشن های متفرقه نیز از آن استفاده کنید. سامسونگ به تمامی کاربران 15 گیگابایت حافظه داخلی رایگان نیز داده است.

آپدیت اندروید 7 برای گلکسی اس 6 ، اس 6 اج و اس 6 اج پلاس در ایران همچنین ارائه کننده آپدیت امنیتی ماه مارس گوگل برای این گوشی ها است که به کاربران کمک می‌کند گوشی هوشمند ایمن‌تری را نسبت به نفوذ افراد سودجو در اختیار داشته باشند.

– با تشکر از صابر احمدی عزیز بابت ارجاع خبر