مشخصات فنی شیائومی می 6

مشخصات فنی شیائومی می 6 همراه با تصویری از جعبه آن لو رفت

بر اساس اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده، انتظار می‌رود گوشی شیائومی می 6 (Xioami Mi 6) با سخت افزاری بسیار قدرتمند در تاریخ 15 آوریل (26 فروردین) پیش روی علاقه‌مندان قرار گیرد. پیشتر تا حدودی با پرچمدار آینده چینی‌ها آشنا شده بودیم، اما به لطف تصویر جعبه این گوشی، حالا مشخصات فنی شیائومی می 6 نیز به صورت کامل لو رفته که اخبار قبلی مربوط به عرضه تلفنی قدرتمند را تایید می‌کند.

درگذشته اطلاعات چندانی در رابطه با دوربین پرچمدار آینده شیائومی منتشر نشده و ما به صورت دقیق نمی‌توانیم در این مورد اظهار نظر کنیم. اما با توجه تصویر جعبه آن، تجهیز دوربین گوشی موبایل شیائومی می 6 به سنسوری 30 مگاپیکسلی دور از انتظار نخواهد بود!

هرچند دیگر مثل قبل بیشتر بودن تعداد پیکسل‌ها بیانگر قدرت بالاتر دوربین‌ها نیست. اخیرا سونی گوشی های جدید خود را به سنسوری 24.8 مگاپیکسلی مجهز کرده که تعداد پیکسل‌های سنسور آنها بیشتر از هر اسمارت فون دیگری‌ست که تاکنون روانه بازار شده است. حتی گوشی های اکسپریا ایکس زد اس (Sony Xperia XZs) و ایکس زد پریمیوم (Sony Xperia XZ Premium) نیز به سنسورهایی با رزولوشن پایین‌تر 19 مگاپیکسل مجهز شدند. پس باید نگاه خود را نسبت به این موضوع تغییر دهید.

مشخصات فنی شیائومی می 6 ، از قدرت بسیار بالای این گوشی خبر دارد

در مورد سنسور 24.8 مگاپیکسلی سونی باید بگوییم اندازه آن نسبتا بزرگ است و اگر واقعا شیائومی به دنبال استفاده از سنسوری 30 مگاپیکسلی باشد، ابعاد و طراحی پرچمدار آنها به‌کلی تغییر خواهد کرد. اما یک احتمال دیگر وجود دارد و آن، تجهیز می 6 به سیستم دوربین دوگانه با دو سنسور 15 مگاپیکسلی است.

از دیگر مشخصات فنی گوشی شیائومی می 6 می‌توان به تراشه اسنپدراگون 835، صفحه نمایش 5.15 اینچی، باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی، 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. عرضه نسخه‌ای ارزان‌تر با 4 گیگابایت حافظه رم نیز دور از انتظار نخواهد بود.

مشخصات فنی شیائومی می 6

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*