فروش بلک بری کی وان به تاخیر افتاد؛ عرضه از ماه مه

مدیرعامل بلک بری رسما اعلام کرده است که فروش بلک بری کی وان (BlackBerry KEYone)، گوشی هوشمند اندرویدی جدید این شرکت که در کنگره جهانی موبایل از نزدیک با آن ملاقات کردیم با یک ماه تاخیر، از ماه مه به فروش خواهد رسید.

شرکت بلک بری با حضور در نمایشگاه CES 2017 برای نخستین بار تیزر تبلیغاتی از گوشی بلک بری کی وان (BlackBerry KEYone) منتشر کرد و یک ماه بعد آن را در نمایشگاه MWC 2017 رسما رونمایی کرد؛ اما در حالی که بیشتر از یک ماه از زمان معرفی این گوشی می‌گذرد، هنوز هم فروش بلک بری کی وان آغاز نشده است.

 

بیشتر بخوانید:

نگاه نزدیک به بلک بری کی وان؛ اصالت طراحی بلک بری، تحت فرمان اندروید

 

کمپانی چینی TCL به عنوان تولید کننده محصولات شرکت بلک بری در ماه فرویه اعلام کرده بود که فروش بلک بری کی وان باید از ماه آوریل در سراسر جهان آغاز شود. متاسفانه باخبر شدیم که زمان فروش این محصول اندرویدی در بازارهای موبایل جهانی به جای آوریل با یک ماه تاخیر، ماه آوریل خواهد بود. جان چن، مدیرعامل شرکت کانادایی بلک بری شب گذشته رسما اعلام کرد که تولید گوشی اندرویدی جدید آن‌ها تا پایان ماه آوریل به طول خواهد انجامید. این بدان معناست که تا پیش از ماه مه میلادی نمی‌توانیم آن را در فروشگاه‌ها ملاقات کنیم. وی در این مورد می‌گوید:

ما تنها دو تلفن راه اندازی کرده‌ایم یا به شرکایمان کمک کرده‌ایم تا دو تلفن را راه اندازی کنند. اولین گوشی در اندونزی راه اندازی شده که هم اکنون نیز به فروش می‌رسد. دومین گوشی، یک دیوایس اندرویدی مجهز به کیبورد فیزیکی است که توسط شرکت TCL در کنگره جهانی موبایل رونمایی شد و تا ماه مه آماده‌ی فروش نخواهد بود. من فکر می‌کنم نخستین موج تولید این گوشی تا پایان ماه آوریل طول بکشد. بنابراین دسترسی به این گوشی زیبا در زمانی پس از ماه مه اتفاق خواهد افتاد.

تاخیر در فروش بلک بری کی وان تاثیری در زمان دریافت گوشی پیش خرید کنندگان ندارد

البته لازم به ذکر است که اگر شما این گوشی را پیش خرید کرده‌اید نباید نگران باشید؛ چرا که زمان اعلام شده تنها برای فروش بلک بری کی وان در بازارهای جهانی است و کسانی که از طریق طرح پیش خرید آن را سفارش داده‌اند، محصولشان در ماه آوریل به دست آن‌ها خواهد رسید. بلک بری کی وان با قیمتت 550 دلار در ایالات متحده، 600 یورو در اروپا و 500 پوند در بریتانیا به فروش خواهد رسید. باید دید این گوشی با حضور در بازار ایران چه قیمتی را به خود خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*