قابلیت‌ های جدید گوگل Allo

قابلیت‌ های جدید گوگل Allo در راه هستند

گوگل در زمینه ارائه پیام‌رسان به خود خجالت راه نمی‌دهد! این شرکت دارای چندین اپلیکیشن پیام‌رسان بوده و هر کدام را برای ارائه یک ویژگی خاص توسعه داده است. به عنوان نمونه، اپلیکیشن Duo تا مدت‌ها قبل تنها برای برقراری تماس تصویری استفاده می‌شد، هر چند اخیرا امکان برقراری تماس صوتی با گوگل Duo نیز امکان‌پذیر شده است. به عنوان یکی دیگر از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان پرطرفدار گوگل باید به الو (Allo) اشاره کرد. اگر درباره استفاده از این پیام‌رسان مردد هستید، بد نیست بدانید کوله‌‌باری از قابلیت‌ های جدید گوگل Allo در راه هستند.

بر اساس گفته‌های وب سایت 9to5Google پیرامون قابلیت‌ های جدید گوگل Allo ، این شرکت مشغول فعالیت بر روی این پیا‌م‌رسان بوده و در آینده‌ای نزدیک، تمامی آن‌ها را در قالب یک به روزرسانی عرضه خواهد کرد. به عنوان یکی از قابلیت‌های در راه گوگل Allo باید به امکان گرفتن نسخه پشتیبان اشاره کرد. به این ترتیب کاربران می‌توانند از گفتگوهای خود بکاپ گرفته و بعدها آن‌ها را مجددا در اپلیکیشن بازیابی کنند. به عنوان نمونه، اگر کاربران گوشی خود را تعویض کرده و یا ریست فکتوری کنند، این قابلیت به کمک آن‌ها خواهد آمد.

قابلیت‌ های جدید گوگل Allo

با عرضه قابلیت‌ های جدید گوگل Allo کاربران بهبود رابط کاربری را احساس می‌کنند

قابلیتی با نام Quick selfie را باید از دیگر قابلیت‌ های جدید گوگل Allo دانست. به لطف این ویژگی، یک آیکون در کنار باکس تایپ متن قرار خواهد گرفت و کاربران با لمس آن، خیلی سریع به اپلیکیشن دوربین ارجاع داده می‌شوند. کاربر بعد از ثبت عکس با دوربین جلو و یا دوربین پشتی، می‌تواند آن را برای مخاطب مورد نظر ارسال کند. افزودن مجموعه‌ای از استیکرهای جدید از دیگر قابلیت‌ های جدید گوگل Allo است. فعال کردن حالت ناشناس برای گفتگوهای گروهی را باید دیگر از ویژگی‌هایی دانست که وب سایت 9to5Google تاکنون به آن اشاره کرده است.

اگر حالت ناشناس قرار گرفته در مرورگر کروم را ملاک قرار دهیم، این طور تصور می‌شود که حالت ناشناس گفتگوی گروهی، به معنی عدم ثبت و ذخیره گفتگوها، عکس‌ها و فایل‌های ارسال شده است. در مرورگر کروم، وقتی در حالت ناشناس به گشت و گذار در وب می‌پردازید، هیچ یکی از فعالیت‌های شما در لاگ، کش و تاریخچه مرورگر ثبت و ذخیره نمی‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*