آیا حاضر به خرید گلکسی S8 و گلکسی +S8 هستید؟

آیا حاضر به خرید گلکسی S8 و گلکسی +S8 هستید؟

پرچمداران جدید سامسونگ از هر نظر بزرگتر و بهتر از مدل‌های پیش هستند. اما آیا این دلیل شما را به اندازه کافی راضی می‌کند تا اقدام به خرید گلکسی S8 یا گلکسی +S8 کنید؟

چند هفته‌ای از نمایشگاه MWC 2017 می‌گذرد و در این بین، شاهد رخداد اتفاق خاصی در دنیای موبایل نبودیم. تا اینکه سامسونگ در رویدادی بسیار مهم، از پرچمداران جدید خود رونمایی کرد. معرفی و عرضه این محصولات قطعا یکی از مهمترین اتفاقات سال 2017 برای سامسونگ و علاقه‌مندان به این کمپانی خواهد بود. دلیل آن هم این است که گلکسی اس 8 (Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (+Galaxy S8) از هر نظر بزرگتر و بهتر از مدل‌های پیش از خود بوده و بهبودهای بیشتری نیز نسبت به آنها داشته‌اند. البته این نظر ماست و دوست داریم نظر شما را نیز بدانیم. آیا این دلایل شما را به اندازه کافی راضی می‌کند تا اقدام به خرید گلکسی S8 یا گلکسی +S8 کنید؟

شاید بزرگترین ویژگی این دو محصول، نمایشگر آنها باشد. سامسونگ پرچمداران جدید خود را به صفحه نمایشی خمیده مجهز کرده و این خمیدگی را به شکلی زیبا به گوشه‌های هر دو اسمارت فون کشانده است.

خرید گلکسی S8 و گلکسی +S8 چه مزایایی را به دنبال دارد؟

اما همه چیز به اینجا خلاصه نمی‌شود؛ آغاز به کار گلکسی S8 و +S8 با ظهور محصول جدید سامسونگ همراه بود؛ دستیار صوتی بیکسبی (Bixby) که غول بزرگ کره‌ای حساب ویژه‌ای روی آن و هوش مصنوعی بی‌نظیرش باز کرده است. البته به نظر می‌رسد جای پیشرفت بسیار زیادی در این زمینه وجود داشته باشد. طراحی درونی دردانه‌های جدید سامسونگ نیز پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته‌اند؛ گلکسی اس 8 مجهز به دو نوع چیپست (اسنپدراگون 835 و اگزینوس 8895) است و سامسونگ این قول را داده که هر دو چیپ از کارایی بهتر همراه با مصرف برق کمتری برخوردارند.

با همه این اوصاف، دوست داریم نظر شما کاربران عزیز گجت نیوز را نیز بدانیم؛ پس به ما بگویید، آیا حاضر به خرید گلکسی S8 یا گلکسی +S8 هستید؟ دلیل این انتخاب را نیز با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. سی پی یو یی که وارد بازار جهانی به جز امریکا میشه خیلی با اسنپدراگونس که وارد امریکا میشه ضعیف تره.

  2. من سونی xz پرمیوم رو بیشتر میپسندم.هم بلندگوهاش استریو هست هم صفحش فوی کی اچ دی ار و اندازشم خوبه.اس 8 درازه برام خوشایند نیست

  3. تازه باطری اس ۷ اج هم قوی تر هستش

  4. من چون اس ۷ اج دارم نیازی به تعویض نمیبینم.

  5. سلام
    حقیقتا من سامسونگ رو بیشتر برندهای دیگه دوست دارم
    و انتظارم و اون تصویری که از اس ۸ تو ذهنم بود فرای این اس ۸ که معرفی شده بود.حداقل رام ۶ و حسگر اثر انگشت اپتیکال ولی خب تغییر جای حسگر بنطرم زیاد جالب نیس
    سی پی یو هم تغییر چندانی نکرده حذع دکمه هوم شاید در وحله اول خوب باشه ولی خب با رفتن حسگر به پشت گوشی بنظرم زیاد جذاب نیس.در حال حاضر اس ۷ اج دارم و فوق العاده رازی هستم و اصلا فکر به خریدن اس ۸ رو نمیکنم ششاید اگه اون چیزی که فکرشو میکردم بود این گوشی رو میخریدم
    تشکر

  6. به نظر من خرید اس 8 برا کسی که اس 7 داره ارزشی نداه اونقدا چون تفاوتای خیلی جزئ نظیر صفحه نمایش بزرگتر و تغییر ظاهری هس و نکته دوم اینکه نگهداری گوشی هایی که فقط لبه خم دارن خیلی سخته چون از دستت بیوفته ممکنه صدمه زیاد ببینه سامسونگ بهتر بود علاوه بر گوشی خمیده,گوشی تخت معرفی میکرد چون هر کسی مسلما گوشی خمیده نمیگره.

  7. من خودم اس 7 اج دارم
    جز صفحه نمایشش چیش عوض شده؟
    تازه اج هم هست
    صفحشم بزرگه
    خیلی باید مزاقبش باشی
    صفحش بشکنه اندازه خود خرید گوشی باید بری پول صفحشو بدی
    اگه نسخه معمولی میزد عااااااالی تر بود

  8. برای من که s7 دارم هیچ جذابیتی نداره این s8
    شاید اونایی که s5 دارن براشون جذاب باشه.
    واقعا این صفحه خمیده اونم به این بزرگی چیزی جز دردسر نیست.
    یه بار از دستت بیفته همه چی تمومه
    کاش حداقل مدل فلت هم میزد.
    یه مورد جالب هم باتریشه که با این صفحه نمایش هیچ تغییری نکرده و سامسونگ ادعا میکنه بخاطر چیپست مصرف باتری کمتر شده که ادعایی بیش نیست
    S8 محصولیه که از همین ابتدا شکست خورده و باید منتظر مدلهای بعد باشیم.

  9. واقعا مطمئن نیستم شاید بعد از این که گوشی کامل به بازار اومد و مطمئن شدم که هیچ مشکلی نداره اون وقت اره 100% چون واقعا خوشگل و از نظر سخت افزاری هم درجه A فقط منتظر میشیم ببینم چی میشه فکر کنم خیلی ها اعتماد که سامسونگ داشتن الان ندارن و طبیعی…..

  10. من منتظر گوگل پیکسل2ام