بنچمارک های گلکسی S8

بنچمارک های گلکسی S8 با تراشه اگزینوس 8895 منتشر شد

بعد از معرفی گوشی های جدید سامسونگ، کاربران به صورت کامل با قابلیت‌ها و ویژگی‌های اختصاصی این تلفن های هوشمند آشنا شدند و حتی مدیران، نتایج رسمی مربوط به عملکرد باتری را نیز منتشر کردند. اما یکی از مواردی که کمتر به آن توجه شد، تراشه 10 نانومتری پرچمداران سامسونگ و توانایی آنها در پردازش بود که به لطف بنچمارک های گلکسی S8 ، حالا عملکرد این محصولات جدید در عمل نیز سنجیده شده است.

به یاد داشته باشید که این بنچمارک‌ها به تراشه اگزینوس 8895 مربوط بوده و هنوز امتیازهای نسخه مخصوص بازار آمریکا با تراشه اسنپدراگون 835 منتشر نشده است. هرچند به گفته سامسونگ، عملکرد هر دو این تراشه‌ها با مهندسی ساخت 10 نانومتری یکسان است.

نتایج بنچمارک های گلکسی S8 با تراشه اگزینوس 8895

اولین تست با نرم افزار AnTuTu 6 انجام شده که به خوبی بهبود عملکرد این تراشه جدید نسبت به نسل‌های قبلی را مشخص می‌کند. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، در این تست گوشی جدید جی 6 (LG G6) با تراشه قدیمی‌تر اسنپدراگون 821 فاصله بسیاری با گلکسی S8 و اگزینوس 8895 دارد. از طرفی، آیفون 7 پلاس (Apple iPhone 7 Plus) با جایگاه بسیار خوبی که در این لیست دارد، هنوز هم به عنوان یکی از قدرتمندترین گوشی های هوشمند موجود شناخته می‌شود.

بنچمارک های گلکسی S8

خوشبختانه بنچمارک‌های گلکسی S8 شامل نرم افزار Geekbench 4 نیز می‌شوند؛ جایی که پرچمدار سامسونگ در تست مربوط به پردازش چندهسته‌ای با پشت سر گذاشتن هواوی پی 10 پلاس (Huawei P10 Plus) و تراشه کایرین 960 (Kirin 960)، در جایگاه اول قرار گرفته است.

تراشه‌های اگزینوس و کایرین با بهره‌گیری از پردازشگر گرافیکی Mali-G71، ساختاری مشابه دارند؛ اما سامسونگ به جای استفاده از نسخه اولیه هسته‌های پردازشگر A73، آنها را متناسب با گوشی های خود ویرایش کرده و امتیاز بالاتری را نیز دریافت کرده است.

بنچمارک های گلکسی S8

اگرچه عملکرد تراشه جدید سامسونگ در تست تک‌هسته‌ای بهتر از گذشته شده، اما هنوز هم اختلاف بسیاری با تراشه A10 شرکت اپل دارد.

بنچمارک های گلکسی S8

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. برای منی که OnePlus 3T دارم فاصله بنچمارک و عملکرد فکر نکنم زیاد محسوس باشه

  2. پس اون 210 هزار جی شد؟
    قبل معرفی عمدا اخبار جعل منتشر میکرد تا توجهات رو جلب کنه حالا بعد معرفی شد 174 هزار؟
    کلاهبردار