سامسونگ بیکسبی در حال حاضر فقط زبان کره‌ای و انگلیسی را می‌فهمد

سامسونگ همراه با دو گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس (Samsung Galaxy S8 & S8+) خود به طور جدی‌تری وارد بازی دستیاران صوتی شد و از دستیار اختصاصی این گوشی ها به نام سامسونگ بیکسبی (Samsung Bixby) رونمایی کرد. در حال حاضر آزمایشات گسترده‌ای در بیکسبی در حال انجام است، بنابراین نامشخص است که چگونه می‌تواند با سایر رقبای خود به رقابت بنشیند؛ اما اگر شما هم هیجان زده هستید تا هر چه زودتر از سامسونگ بیکسبی استفاده کنید ما نکات قابلت توجهی از آن را برای شما به همراه داریم.

با توجه به گفته‌های سامسونگ، آن‌ها در زیر صفحه رسمی معرفی بیکسبی نوشته‌اند که این دستیار صوتی تنها از زبان‌های کره‌ای و انگلیسی پشتیبانی می‌کند، اما انتظار می‌رود سامسونگ در آینده زبان‌های بیشتری را به آن بفهماند. ما مطمئن نیستیم که دقیقا چه اتفاقی رقم خواهد خورد، اما این طبیعیست که سامسونگ به عنوان یک برند جهانی زبان‌های قابل پشتیبانی از این دستیار را گسترش خواهد داد.

آیا سامسونگ بیکسبی می‌تواند لهجه‌‌های مختلف انگلیشی را بفهمد؟

با این حال به نظر می‌رسد کسانی که زبان انگلیسی و یا کره‌ای بلد نیستند، نمی‌توانند در حال حاضر از سامسونگ بیکسبی استفاده کنند. ما همچنین مطمئن نیستیم که این دستیار چه قدر به انگلیسی مسلط است و آیا لهجه های مختلف این زبان را متوجه می‌شود یا خیر، اما آنچه که مسلم است قطعا شما نیاز مبرمی به داشتن لهجه‌ی آمریکن برای ارتباط برقرار کردن با آن نخواهید داشت. اگر اینگونه باشد قطعا بیکسبی با مشکل بزرگی روبرو خواهد بود.

در هر صورت این دستیار هنوز نوپا است و آزمایش های مورد نظر را پشت سر نگذاشته است. زمان بهترین قاضی برای آن است و ما باید مدتی صبر کنیم تا گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در دسترس کاربران قرار گیرند و پس از آن که توسط آن‌ها استفاده می‌شوند در مورد آن به گفتگو بپردازیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*