نسخه جدید پیکسل لانچر

نسخه جدید پیکسل لانچر نوار جست و جوی گوگل را به صفحه هوم برمی‌گرداند

کمپانی گوگل سال گذشته از دو گوشی جدید خود با نام‌های گوگل پیکسل (Google Pixel) و گوگل پیکسل ایکس ال (Google Pixel XL) رونمایی کرد. پیکسل لانچر گوگل نیز طراحی منحصر به فرد و جدیدی را برای پرچمداران این شرکت به ارمغان آورده بود. با این حال به نظر می‌رسد برخی از این تغییرات مورد توجه کاربران قرار نگرفت و حالا نسخه جدید پیکسل لانچر (Pixel Launcher) جهت رفع همین مشکل از راه رسیده است. با مشروح خبر همراه گجت نیوز باشید.

پیکسل لانچر گوگل بدون شک طراحی مدرن و جذابی را شامل می‌شود و بسیاری از کاربران گوشی‌های اندرویدی آن را به لانچر قدیمی خود ترجیح می‌دهند؛ خوشبختانه امکان دانلود پیکسل‌ لانچر به همراه والپیپیرهای گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال برای کاربران فراهم شده است. همچنین چندی پیش نحوه شبیه‌سازی رابط کاربری گوشی‌های اندرویدی به پیکسل‌های گوگل را به شما عزیزان آموزش دادیم.

با این حال همانطور که گفتیم ممکن است برخی تغییرات اساسی این لانچر جدید را نپسندید. به عنوان مثال خبری از نوار جست و جوی کلاسیک و دوست‌داشتنی گوگل در صفحه هوم نیست. در گذشته این نوار حاوی کارت‌هایی حاوی پیش‌بینی آب و هوا، ویجت گوگل و اطلاعات مربوط به تاریخ میشد، اما حالا نوار جدید جست و جو طراحی ساده و متفاوتی را شامل می‌شود.

اگر دارنده یکی از گوشی‌های پیکسل گوگل هستید و می‌خواهید نوار جست و جوی قدیمی را در اختیار داشته باشید، کافیست دیتای اپلیکیشن لانچر را در بخش تنظیمات پاک کنید. بدین ترتیب نسخه جدید پیکسل لانچر در گوشی شما اجرا می‌شود؛ لازم به ذکر است که در نسخه جدید پیکسل لانچر نوار قدیمی جایگزین این ویجت جدید شده است. بدین منظور به بخش تنظیمات و اپلیکیشن‌ها رفته و پس از پیدا کردن پیکسل لانچر، دیتای آن را ریست کنید (Clear The Data). البته شایان ذکر است اگر مدت زمان زیادی را صرف شخصی‌سازی هوم اسکرین خود کرده‌اید، تمامی این تغییرات از بین خواهند رفت.

نسخه جدید پیکسل لانچر

در این تصویر تفاوت بخش جست و جوی گوگل در پیکسل لانچر را قبل و بعد از آپدیت جدید پیکسل لانچر مشاهده می‌کنید

با این حال کمپانی گوگل احتمالا به زودی آپدیت جدیدی را برای گوشی شما ارسال می‌کند که حاوی نسخه جدید پیکسل لانچر است و نوار جست و جو خود به خود به هوم اسکرین شما اضافه خواهد شد.

نوار جست و جوی قدیمی یا جدید؟

در تصاویر بالا تفاوت این دو ویجت را مشاهده می‌کنید؛ به عنوان یکی از کاربران سیستم عامل اندروید، نوار کلاسیک جست و جو در لانچرهای گوگل را ترجیح می‌دهید یا ویجت جدیدی که برای بخش جست و جو در نظر گرفته شده است؟‌ نظرات و پیشنهادات خود پیرامون این موضوع را با ما و سایر خوانندگان مطلب به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*