سامسونگ کانکت هوم اسمارت

سامسونگ کانکت هوم اسمارت؛ روتر مش وای فای سامسونگ رونمایی شد

روتر مش وای فای سامسونگ به نام کانکت هوم اسمارت (Samsung Connect Home Smart) رسما رونمایی شد. این روتر همچنین قابلیت استفاده شدن به عنوان یک هاب برای اینترنت اشیا را خواهد داشت.

اخیرا شبکه های مش، اکثر مباحث و اخبار حوزه نتورک را به خود اختصاص داده‌اند. تقریبا تمامی سازندگان نامی و بزرگ روترها اینک به سمت ساخت شبکه های وای فای مش روی آورده‌اند و گوگل به صراحت اعلام کرده است که آن را باید اتفاق بزرگ بعدی در شبکه‌های بی سیم بدانیم. در هر حال امروز نام یکی دیگر از شرکت‌ها نیز به سازندگان این روترها اضافه شد که آن سامسونگ است.

شرکت سامسونگ امروز طی یک رویداد خبری شلوغ از تازه‌ترین دستاوردهای خود در حوزه تکنولوژی رونمایی کرد. این شرکت در کنار رونمایی از گوشی های گلکسی اس 8 / گلکسی اس 8 پلاس (Samsung Galaxy S8 & S8 Plus)، هدست جدید گیر وی آر، دوربین گیر 360 و داک DeX برای تلفن‌های خود، از یک روتر مش وای فای خود نیز رونمایی کرد.

سامسونگ کانکت هوم اسمارت

روتر مش وای فای سامسونگ یک هاب اینترنت اشیا نیز خواهد بود

روتر مش وای فای سامسونگ کانکت هوم اسمارت نام دارد و درست همانند تمامی رقبای خود شما را قادر می‌سازد یک دستگاه یا پک 3 تایی از آن را خریداری کنید. از آنجایی که دستگاه های سامسونگ به قدری جذاب هستند که هرکدام از آن‌ها به خودی خود یک هاب اسمارت تینگز نیز به حساب می‌آیند، بنابراین اگر شما دارای لوازم اینترنت اشیا متعدد و یا به دنبال تهیه برخی از محصولاتی هستید که همراه با سیستم اینترنت اشیا سامسونگ (SmartThings) کار می‌کنند، شما با در اختیار داشتن روتر مش وای فای سامسونگ ، نیازی به یک هاب برای آن محصولات نخواهید داشت.

این محصول بدون شک یک پیشنهاد فروش جالب برای برهه زمانی از جهان تکنولوژی است که اینترنت اشیا در حال اوج گیری و کسب محبوبیت روز افزون هستند و چیزیست که ما پیشتر از هیچ روتر مش وای فایی ندیده بودیم. سامسونگ ادعا می‌کند که این دستگاه از محدود بیش از 400 متری پشتیبانی می‌کند که تقریبا یکسان با آن چیزیت که Google Wifi ارائه می‌کند.

سامسونگ کانکت هوم قادر به پشتیبانی از 2 وای فای 802.11ac (همراه با سرعت 866Mbps) است و از یک رم 512 مگابایتی و همچنین حافظه داخلی 4 گیگابایتی بهره می‌برد. مدل استاندارد روتر مش وای فای سامسونگ  از یک پردازنده چهار هسته‌ای 710 مگاهرتزی قدرت می‌گیرد، در حالی که مدل پرسرعت آن به نام Connect Home Pro قادر به پشتیبانی از 4 وای فای 802.11ac با سرعت 1.7Gbps بوده و از پردازنده دو هسته‌ای 1.7 گیگاهرتزی قدرت می‌گیرد. اما محدوده قابل پشتیبانی بین این دو کاملا یکسان است.

متاسفانه تا بدین لحظه اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه روتر مش وای فای سامسونگ به بیرون درز پیدا نکرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*