تصویر احتمالی پنل جلویی ال جی وی 30

تصویری از پنل جلویی ال جی وی 30 نشان از دوربین سلفی دوگانه آن دارد

استفاده از دوربین‌های دوگانه رفته رفته در حال خارج شدن از حالت اعجاب‌آور و بسیار خاص ابتدایی خود است. شرکت ال جی را باید یکی از گوشی‌سازان پیشرو در این زمینه دانست که به متداول شدن استفاده از این سبک از دوربین کمک زیادی کرده است. با این حال، ال جی در حال آغاز یک رقابت جدید است ؛ استفاده از دو دوربین دوگانه، یکی از پشت دستگاه و دیگری در جلو (دوربین سلفی) رقابت جدیدی را در دنیای گوشی های هوشمند ایجاد خواهد کرد. بر اساس تصویر احتمالی پنل جلویی ال جی وی 30 می‌توان حدس زد پرچمدار بعدی سری V الی جی دارای این خصیصه باشد.

گوشی ال جی وی 10 دارای دوربین دوگانه در جلو و گوشی ال جی وی 20، دارای دوربین دوگانه در پشت خود بودند. طبق تصویر احتمالی پنل جلویی ال جی وی 30 که اخیرا منتشر شده و همچنین در نظر گرفتن روال ال جی در طراحی دوربین پرچمداران خود، می‌توان انتظار داشت این گوشی نخستین محصول در دنیای گوشی های هوشمند به همراه دو دوربین دوگانه خواهد بود.

متاسفانه در تصویر احتمالی پنل جلویی ال جی وی 30 نحوه طراحی پشت دستگاه مشخص نیست

در جدیدترین تصویر احتمالی پنل جلویی ال جی وی 30 شاهد جای دو سنسور در بخش دوربین سلفی هستیم و اگرچه از پنل پشتی تصویری در دسترس نیست، اما احتمال می‌دهیم ال جی در این قسمت نیز یک دوربین دوگانه قرار دهد. اکنون در ال جی جی 5، ال جی جی 6 و ال جی وی 20 شاهد یک دوربین دوگانه در پشت دستگاه هستیم و دوربین سلفی دوگانه را نیز پیش از این در ال جی وی 10 دیده بودیم. پس تغییر بزرگ ال جی در گوشی وی 30، چه چیزی جز قرار دادن دوربین دوگانه در پنل جلویی و پشتی خواهد بود؟

همچنین بر اساس تصویر احتمالی پنل جلویی ال جی وی 30، دیگر خبری از صفحه نمایش دوم در این گوشی برخلاف مدل‌های پشین نیست. به لطف وجود قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن (Always-On Display)، نیازی به استفاده از صفحه نمایش دوم وجود دارد.

تصویر احتمالی پنل جلویی ال جی وی 30پیش از این نیز شاهد شایعاتی پیرامون مشخصات احتمالی ال جی وی 30 بودیم. استفاده از چیپست اسنپدراگون 835، که جای خالی آن در ال جی جی 6 حس می‌شود، حافظه رم بالای 6 گیگابایت و نسخه بهبود یافته اسپیکرهای DAC را باید از ویژگی‌های احتمالی این گوشی دانست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه