بنچمارک گوشی اچ تی سی یو

بنچمارک گوشی اچ تی سی یو مشخصات فنی آن را برملا می‌کند

این روزها کمپانی اچ تی سی وضعیت خوبی در بازار تلفن های همراه ندارد و چشم امید بسیاری از طرفداران و علاقه‌مندان، به پرچمدار بعدی این شرکت با اسم رمز “HTC Ocean” و نام احتمالی «یو» (HTC U) است. بر خلاف انتظار برخی افراد، تایوانی‌ها پرچمدار خود را در نمایشگاه MWC 2017 معرفی نکردند و همین موضوع باعث شد تا شایعات پیرامون این دستگاه با سرعتی بیشتر از قبل منتشر شود. حالا نیز با انتشار بنچمارک گوشی اچ تی سی یو ، مشخصات فنی این اسمارت فون به صورت کامل مشخص شده است.

بنچمارک گوشی اچ تی سی یو از سخت افزاری قدرتمند خبر دارد

بنچمارک “AnTuTu” منتشرشده از پرچمدار 2017 اچ تی سی از حافظه داخلی 64 گیگابایتی در کنار 4 گیگابایت حافظه رم خبر دارد. به‌علاوه همان‌طور که انتظار می‌رود تراشه اسنپدراگون 835 مسئول مدیریت اطلاعات در این گوشی جدید خواهد بود.

اگرچه هنوز ابعاد اچ تی سی یو و اندازه نمایشگر آن مشخص نشده، اما تجهیز این گوشی به صفحه نمایش 2K دور از انتظار نخواهد بود. از دیگر ویژگی‌های اسمارت فون جدید تایوانی‌ها نیز می‌توان به دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی و اندروید 7.1.1 اشاره کرد.

هرچند، این اطلاعات تنها شایعاتی هستند که نمی‌توان به آسانی آنها را قبول کرد. علاوه بر این، حتی اچ تی سی وجود این دستگاه را نیز تایید نکرده است.

بنچمارک گوشی اچ تی سی یو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه