انتشار تیزر اولین گوشی هوشمند اندی روبین طراح و سازنده‌ی اندروید

انتشار تیزر اولین گوشی هوشمند اندی روبین ، طراح و سازنده‌ی اندروید

بیش از یک سال از زمان استعفای طراح و سازنده‌ی سیستم عامل اندروید، اندی روبین (Andy Rubin)، از گوگل می‌گذرد. روبین پس از خروج از گوگل اعلام کرد که در حال کار بر روی ساخت یک اسمارت فون جدید است. از آن زمان تاکنون، اطلاعات چندانی درباره‌ی گوشی هوشمند اندی روبین منتشر نشده اما او به تازگی عکسی را در توییتر منتشر کرده که خبر از یک گوشی تقریبا بدون حاشیه می‌دهد.

البته در این عکس نیز نمی‌توان تمام گوشی را به طور کامل مشاهده کرد بلکه تنها گوشه‌ای از آن مشخص است. یک تکه متن سفید رنگ در گوشه‌ی این اسمارت فون وجود دارد که همانطور که انتظار می‌رود، نشان‌دهنده‌ی میزان باتری، ساعت و اطلاعات شبکه است.

در حال حاضر مشخصات سخت افزاری گوشی هوشمند اندی روبین منتشر نشده‌اند و باید دید که روبین برای ایجاد تمایز میان محصول خود و صدها گوشی هوشمند دیگری که در بازار قرار دارند، چه قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی را در نظر گرفته است.

گوشی هوشمند اندی روبین توسط کمپانی اسنشال پراداکتس تولید خواهد شد

این گوشی توسط کمپانی جدید روبین به نام اسنشال پراداکتس (Essential Products) تولید خواهد شد. این کمپانی قرار است که در زمینه‌ی تولید اسمارت فون ها، تبلت ها و نرم افزارهای موبایل فعالیت کند. بنابر گزارش‌های قبلی، این کمپانی در نهایت چندین خانواده از محصولات مرتبط را عرضه خواهد کرد.

بدین ترتیب، فعلا باید در انتظار انتشار اطلاعات بیشتر از سوی روبین باشیم. او درباره‌ی زمان دقیق معرفی گوشی صحبتی نکرده اما انتظار می‌رود که اولین محصول کمپانی اسنشال پراداکتس در اواسط سال 2017 به بازار عرضه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*