ایموجی جدید

69 ایموجی جدید در راه هستند؛ زامبی، استیک و غیره

دیگر کمتر کسی در دنیای مجازی با واژه ایموجی (emojy) ناآشناست؛ با فراگیر شدن تلفن‌های هوشمند و همچنین اینترنت همراه، کسب و کار پیام‌رسان‌های موبایل نظیر تلگرام، واتس‌اپ و فیس‌بوک مسنجر رونق چشمگیری پیدا کرد و حالا درآمد اپراتورها از پیام کوتاه بسیار کمتر از گذشته شده است. کاربران نیز علاقه زیادی به ارسال پیام به همراه ایموجی‌های متعدد دارند. خبر خوب اینکه به زودی در پکیج تابستانه یونیکد، 69 ایموجی جدید از راه خواهند رسید. با گجت نیوز همراه باشید.

متن‌هایی که همیشه در مکالمات اینترنتی تایپ می‌کنیم و برای دوستان می‌فرستیم، نمی‌توانند به خوبی احساس ما را منتقل کنند. از طرفی مخاطبان نیز با خواندن چند کلمه نمی‌توانند حس واقعی فرد را نسبت به شرایط مربوطه متوجه شوند. اهمیت و کاربرد فراوان ایموجی نیز در همین جا مشخص می‌شود. ایموجی ها سال‌هاست که در کیبورد گوشی کاربران قرار دارند و کمتر کسی آنها را در استفاده روزمره خود نادیده می‌گیرد.

در سال‌های گذشته، موارد دیگری نظیر استیکر و تصاویر متحرک (گیف) نیز در پیام‌رسان‌ها رونق گرفتند، با این حال اکثر کاربران همین ایموجی‌‌های دوست داشتنی را به آنها ترجیح می‌دهند؛ قدرت بالای انتقال احساس و مفهوم در کمترین حجم و اندازه.

همچون سیستم‌عامل و اپلیکیشن‌ها، پکیج‌ ایموجی کیبورد کاربران نیز هر چند وقت یکبار به آپدیت نیاز دارد و گفته می‌شود این اتفاق در تابستان پیش رو خواهد افتاد. توجه طراحان در این به‌روزرسانی جدید بر روی فرهنگ‌های مختلف و غذا است.

تمرکز این 69 ایموجی جدید بر روی فرهنگ‌ و غذاهای مختلف است

طبق گزارشی که روز دوشنبه در سایت Emojipedia منتشر شد، کالکشن یونیکد نسخه 10.0 ایموجی گوشی‌ها شامل 69 آیتم جدید خواهد بود. این ایموجی‌های جدید در موضوعات مختلفی طراحی شده‌اند؛ از غذا و زن شیرده گرفته تا زنی که مقنعه بر سر دارد! یک زن عینکی با موهای خاکستری و مردی با موهای قهوه‌ای و ریش در این پکیج جدید قرار دارند. از جمله سایر موارد این کالکشن جدید می‌توان به ایموجی حالت تهوع و بالا آوردن، استیک و ساندویچ اشاره کرد.

اما آیتم‌های جدید مجموعه ایموجی نسخه 10.0 به همین جا ختم نمی‌شوند و کارکترهای دنیای فانتزی نیز در آن قرار گرفته‌اند؛ از زامبی و کوتوله‌ها گرفته تا پری‌دریایی و روح و جن! حیوان‌هایی نظیر زرافه، جوجه تیغی و گورخر نیز به مجموعه اضافه می‌شوند. ایموجی یوفو نیز برای علاقه‌مندان به این پدیده در مجموعه دیده می‌شود؛ برای آنهایی که نمی‌دانند باید بگوییم که یوفو (UFO) همان اشیاء ناشناخته فضایی و بشقاب‌ پرنده‌‌ها هستند.

همانطور که گفتیم، زمان انتشار این مجموعه جدید در تابستان و ماه ژوئن خواهد بود. در پکیج جدید ایموجی‌ها با نسخه 10.0 حدود 239 ایموجی قرار دارند. تصویر 69 ایموجی جدید در این پکیج را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

ایموجی جدید

نظر شما؟

آیا اصلا علاقه‌ای به استفاده از ایموجی در پیام‌های خود دارید؟ ایموجی مورد علاقه شما چیست؟ نظرتان در مورد این 69 ایموجی جدید را با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. من خیلی از ایموجی استفاده میکنم، این سری جدید هم باید خوب باشه بودنش بهتر از نبودنشه