موتو ایکس 2017

موتو ایکس 2017 با به بدنه‌ی فلزی و دوربین دوگانه پشتی رویت شد

تصاویر جدیدی به بیرون درز پیدا کرده است که به نقل از منبع مربوط به گوشی موتو ایکس 2017 (Moto X 2017) خواهد بود. بیشترین چیزی که در این تصویر، نظر ما را به خودش جلب می‌کند،‌ دوربین دوگانه پشتی این گوشی است.

سال گذشته تصاویری به بیرون درز پیدا کرد که ادعا می‌کرد مربوط به موتو ایکس 2017 (Moto X 2017) است، اما ماه دسامبر بود که موتورولا لنوو با حضور در کنگره جهانی موبایل از آن گوشی با نام موتو جی 5 پلاس (Moto G5 Plus) رونمایی کرد تا هیچ ارتباطی به نسل جدید گوشی سری ایکس این شرکت نداشته باشد. با این حال به نظر می‌رسد که موتورولا هنوز هم در حال کار بر روی نسل جدید گوشی موتو ایکس خود است.

اگر این بار هم شایعه نباشد، تصاویر جدیدی از گوشی موتو ایکس 2017 به بیرون درز پیدا کرده است. البته تنها تصاویر این گوشی نیست که به بیرون درز پیدا کرده، بلکه اطلاعات مختلفی نیز منتشر شده که خبر از یک گوشی میان رده بسیار جذاب می‌دهد.

همانطور که در زیر مشاهده می‌کنید، موتو ایکس 2017 از بدنه‌ای تمام فلزی برخوردار است (که می‌توان این را از خطوط آنتن پشتی گوشی به راحتی حدس زد)، یک اسکنر اثر انگشت در قسمت جلویی تعبیه شده، فلش ال ای دی دوربین جلویی و همچنین دوربین دوگانه پشتی نیز در دسترس کاربران قرار خواهد داشت. طراحی کلی این گوشی بسیار شبیه به موتو جی 5 است که می‌تواند از این حیث یک امتیاز مثبت به حساب آید.

مشخصات فنی موتو ایکس 2017

موتو ایکس 2017 از یک چیپست میان رده اسنپدراگون 625 کوالکام بهره می‌برد که می‌توان آن را در زیر قاب گوشی زیبای موتو زد پلی (Moto Z Play) نیز یافت. این چیپست با یک رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی همراه شده است؛ اگرچه انتظار می‌رود مدل های دیگری با حافظه‌های مختلف نیز وجود داشته باشد. به نقل از شایعات به گوش رسیده نسل جدید گوشی موتو X از یک نمایشگر 5.5 اینچی بهره می‌برد (که کاملا مشابه زد پلی بوده) و در قاب پشتی خود نیز از دوربین دوگانه میزبانی خواهد کرد.

متاسفانه در حال حاضر به جز این‌ها هیچ اطلاعات دیگری از قبیل زمان رونمایی و یا ماژولار بودن یا نبودن این گوشی منتشر نشده است، ولیکن انتظار می‌رود این گوشی یک گام جلوتر از گوشی موتورولا موتو زد پلی باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*