دوربین گلکسی اس 8

دوربین گلکسی اس 8 به سنسور IMX333 سونی مجهز خواهد بود

گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس (+Samsung Galaxy S8 / Galaxy S8) دو پرچمدار سال جاری شرکت سامسونگ خواهند بود که تا چندین ساعت دیگر رسما از آن‌ها رونمایی خواهد شد. طی ماه‌ها، هفته‌ها و روزهای گذشته اطلاعات مختلفی از این گوشی به بیرون درز پیدا کرده است که شاید یکی از مهم‌ترین قطعات این پازل، دوربینش گلکسی اس 8 باشد. ما تا پیش از این تنها می‌دانستیم دوربین این گوشی پرچمدار کره‌ای حاوی یک سنسور تک لنزی 12 مگاپیکسلی خواهد بود، اما اطلاعات دیگری در دست ما نبود. خوشبختانه امروز اطلاعات بیشتری از دوربین گلکسی اس 8 به انتشار رسیده است.

بر اساس جدیدترین شایعات شنیده شده، هشتمین کهکشانی کره‌ای‌ها مجهز به یک دوربین با سنسور IMX330 شرکت سونی خواهد بود؛ سنسوری که مشخصات آن حتی بر روی سایت رسمی خود سونی نیز درج نشده است و ما تنها باید به یک نام از آن بسنده کنیم.

خبر جدید دیگری که در مورد گلکسی اس 8 به گوش می‌رسد، در مورد قابلیت Quick Launch است که به کاربران گوشی های گلکسی اس 7 / اس 7 اج (Samsung Galaxy S7 / S7 Edge) اجازه می‌داد در حالی که صفحه گوشی قفل است، با دو بار ضربه زدن بر روی کلید هوم فورا اپلیکیشن دوربین را به اجرا دربیاورند. همانطور که در تصویر می‌بینید، ظاهرا سامسونگ این وظیفه را به کلید پاور سپرده است تا جای خالی یک کلید هوم در جلوی این گوشی هیچ قابلیتی را از کاربران نگیرد.

دوربین گلکسی اس 8

دوربین گلکسی اس 8 قادر به فیلمبرداری با نرخ 1000 فریم بر ثانیه است

از دیگر اخبار و شایعاتی که در مورد دوربین گلکسی اس 8 شنیده می‌شود، می‌توان به قابلیت فیلمبرداری با نرخ 1000 فریم بر ثانیه توسط آن اشاره کرد. این قابلیت برای نخستین بار چند هفته پیش همراه با گوشی سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم (Sony Xperia XZ Premium) معرفی شد که می‌تواند ویدیوهای سوپراسلوموشن را ضبط کند.

 

بیشتر بخوانید:

دوربین گلکسی S8 همانند پرچمدار سونی قادر به ضبط ویدیوهای سوپراسلوموشن است

 

ما امیدواریم که تمامی این شایعات همراه با رونمایی رسمی از این گوشی، به حقیقت تبدیل شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه