گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در AnTuTu

تنها دو روز مانده به رونمایی، گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در AnTuTu رویت شدند

در این چند روز شاهد حجم انبوه و باورنکردنی از اطلاعات منتشر شده درباره پرچمداران سری S سامسونگ هستیم، چرا که تنها دو روز تا رونمایی از آن‌ها باقی مانده است. به تازگی شاهد ظاهر شدن گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در AnTuTu به عنوان یک بنچمارک شناخته شده و همچنین انتشار تصویری رسمی برای مقایسه اندازه گلکسی اس 8 پلاس با گلکسی اس 7 اج هستیم. اگرچه از مشخصات منتشر شده درباره این دو گوشی پیش از این نیز مطلع بودیم، اما نمایش آن‌ها در بنچمارک AnTuTu را باید مهر تاییدی بر تمامی شایعات و حدس و گمان‌های پیشین دانست. اسکرین شات‌ها و تصاویری که در ادامه مشاهده می‌کنید متعلق به Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus هستند که در وبلاگ AnTuTu منتشر شده‌اند.

مدل SM-G950F به نسخه بین‌المللی S8 اشاره می‌کند که به پردازنده اگزینوس 8895 مجهز شده است، در حالی که مدل G950U نسخه آنلاک این گوشی به همراه اسنپدراگون 835 بوده و از قرار معلوم در کشورهایی همچون آمریکا و تحت اپراتورهایی مثل ورایزن و AT&T عرضه می‌شود. گفتنی است مدل‌های SM-G955F و G955U به ترتیب به نسخه بین‌المللی و نسخه آنلاک گلکسی اس 8 پلاس اشاره می‌کنند.

انتشار مشخصات گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در AnTuTu بر شایعات پیشین مهر تایید زد

بر اساس اطلاعات به دست آمده از اسکرین شات‌های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در AnTuTu این گوشی ها دارا دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هستند که در مقایسه با دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی گلکسی اس 7 یک جهش محسوب می‌شود. با در نظر گرفتن این پیشرفت، می‌توانیم انتظار داشته باشیم شایعات پیشین مبنی بر قرار گرفتن قابلیت‌هایی همچون فوکوس خودکار در دوربین سلفی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس به واقعیت تبدیل شوند. همچنین ظرفیت داخلی آن‌ها به 64 گیگابایت افزایش پیدا کرده و در مقایسه با پرچمدار قبلی سری S به میزان دو برابر افزایش یافته است. همانطور که مشاهده می‌کنید، اسکرین شات‌های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در AnTuTu چند رزولوشن مختلف را نشان می‌دهند، به این معنی که قابلیت تغییر رزولوشن در گلکسی اس 8 واقعیت داشته و فول اچ‌دی، رزولوشن پیشفرض آن‌ها است.

گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در AnTuTu

همانطور که در تصویر دیگر که به مقایسه اندازه گلکسی اس 7 اج با گلکسی اس 8 پلاس پرداخته مشاهده می‌کنید، نسبت ابعاد 18:5:9 گلکسی اس 8 پلاس به احتمال زیاد واقعیت دارد، چرا که قد گوشی زیاد شده و در عوض از عرض آن کاسته شده است. با این سبک از طراحی، اگرچه نگه داشتن گوشی با یک دست راحت‌تر می‌شود، اما رساندن انگشت سبابه به حسگر اثر انگشت و همچنین انگشت شست به پنجره نوتیفیکیشن سخت به نظر می‌آید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*