قابلیت کانتینیوم گوشی اچ پی الایت ایکس 3

ویدیویی جذاب از قابلیت کانتینیوم گوشی اچ پی الایت ایکس 3

یک کانال یوتیوبی ویدیویی جذاب از عملکرد قابلیت کانتینیوم گوشی اچ پی الایت ایکس 3 (HP Elite X3) را منتشر کرده است که در آن به افزایش تعداد اپلیکیشن های یونیورسال ویندوزی تاکید ویژه‌ای شده است.

مشخص نیست اگر مایکروسافت قابلیت کانتینیوم ویندوز 10 موبایل (Continuum) را معرفی نمی‌کرد، این پلتفرم همچنان مورد استفاده قرار می‌گرفت یا خیر! ویندوز 10 موبایل به لطف این قابلیت منحصر به فرد و جذاب، به آرامی در حال تبدیل شدن به پلتفرم واحدی برای مشاغل پشت میز نشین (نظیر یک افسر پلیس یا یک فروشنده فرش) است که 3 امتیاز مثبت فروش برای شرکت های سازنده به شمار می‌رود.

قابلیت کانتینیوم گوشی اچ پی الایت ایکس 3

نخستین امتیاز، متعهد شدن به توسعه و به روزرسانی اپلیکیشن های یونیورسال (UWP) برای استفاده یکسان گوشی و دسکتاپ ویندوزی است. دومین امتیاز استفاده از ابزارهای مدیریت کلاینت مایکروسافت برای مدیریت این دیوایسها است و در نهایت سومین امتیاز بهره برداری تمام قد کاربران حرفه‌ای از ویندوز 10 برای کاهش نیاز آموزش است.

با این حال طرفداران ویندوز فون تا حدودی نا امید شده‌اند که مایکروسافت دقیقا توسعه ویندوز 10 موبایل را با همان سرعت نسخه دسکتاپی آن به جلو پیش ببرد، اما خبرهای خوبی در راه است که می‌تواند آینده‌ی ویندوز 10 مایکروسافت را به نوعی تضمین کند. صحبت‌هایی از کمک گرفتن مایکروسافت از ARM و CSHELL برای نسخه های آینده ویندوز 10 به گوش می‌رسد که می‌تواند نویدبخش آینده‌ای روشن برای پلتفرم ردموندی‌ها باشد.

چندی پیش بود که شرکت اچ پی از پرچمدار جدید گوشی های ویندوزی، گوشی اچ پی الایت ایکس 3 (HP Elite X3) رونمایی کرد. گوشی هوشمندی که از یک نمایشگر 5.96 اینچی 2K، رم 4 گیگابایتی، باتری 4150 میلی‌آمپر ساعتی، سیستم صوتی قدرتمند Bang & Olufsen و همچنین چیپست اسنپدراگون 820 شرکت کوالکام بهره می‌برد. این گوشی هوشمند مجهز به پلتفرم ویندوز 10 موبایل است و ارائه کننده قابلیت‌های زیادی همچون قابلیت کانتینیوم مایکروسافت خواهد بود.

کانال یوتیوبی PB Tech ویدیویی را با عنوان «کانتینیوم در سال 2017» منتشر کرده است و در آن به قابلیت کانتینیوم گوشی اچ پی الایت ایکس 3 پرداخته است. هرچند کلیات این پلتفرم تبدیلی تغییری نکرده است، اما اینک نسبت به سه ماه پیش اپلیکیشن های یونیورسال بیشتری ارائه شده‌اند و آپدیت سالیانه ویندوز 10 نیز به قدرت های این گوشی ویندوزی افزوده است. در زیر می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید.

ویدیو عملکرد قابلیت کانتینیوم گوشی اچ پی الایت ایکس 3

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*