جزییاتی از طرح Guard S8 سامسونگ برای گارانتی گلکسی اس 8 لو رفت

جزییاتی از برنامه Guard S8 لو رفت؛ طرح سامسونگ برای گارانتی گلکسی اس 8

در حالی که تنها دو روز دیگر تا معرفی پرچمدار سال 2017 سامسونگ، یعنی گوشی گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) باقی مانده، به تازگی جزییاتی از برنامه Guard S8 این کمپانی جهت گارانتی گلکسی اس 8 لو رفته است.

برنامه Guard S8 چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

معمولا همه گوشی های موبایل با گارانتی عرضه می‌شوند. با این حال، این که طرح گارانتی یک محصول شامل پوشش دادن چه مواردی‌ست -علاوه بر قوانین و مقررات کشوری در بازار هدف و رعایت حداقل‌ها در آن بازار- به سلیقه کمپانی سازنده نیز بستگی دارد. اما به لطف فعالان و لودهندگان دنیای موبایل، مشخص شده خدمات برنامه Guard S8 احتمالا گسترده‌تر و بهتر از سایر رقبا و حتی سایر محصولات داخلی سامسونگ باشد.

بنا به گزارش منتشر شده‌ای در وب‌سایت آلمانی WinFuture، جزییاتی از برنامه گارانتی گلکسی اس 8 با نام Samsung Guard S8 لو رفته است. با فرض صحیح بودن این اطلاعات، برنامه مذکور خدماتی نظیر تعیین وقت سریع، تعویض رایگان نمایشگر برای یک بار و افزودن یک سال اضافی به مدت گارانتی محصول (علاوه بر گارانتی معمولی) به دارندگان گلکسی S8 ارایه می‌دهد.

هنوز مشخص نیست که این برنامه برای همه دارندگان سامسونگ گلکسی اس 8 است یا تنها برای کسانی‌ست که این گوشی موبایل را پیش‌خرید کرده و خدمات گارانتی را در هنگام سفارش انتخاب کرده باشند. در هر صورت، همه این جزییات و دیگر اطلاعات لازم طی روزهای آتی مشخص خواهد شد.

همانطور که احتمالا می‌دانید، این‌گونه برنامه‌ها مختص پرچمداران سامسونگ نیست؛ قبلا نیز طرح‌هایی مانند برنامه گارانتی اچ تی سی به نام Uh-Oh و طرح حفاظتی ال جی جی 4 (LG G4) در سال 2015 را دیده بودیم.

گوشی موبایل گلکسی اس 8 طی کنفرانسی رسمی در تاریخ 9 فروردین معرفی خواهد شد و ما نیز در وب‌سایت گجت نیوز پوشش کاملی از آن را خواهیم داشت. پس چشم از صفحه نمایش خود برندارید و منتظر جدیدترین پرچمدار کره‌ای‌ها طی روزهای آتی باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*