شیائومی می 6 پلاس

شیائومی می 6 پلاس ؛ تکرار تجربه سامسونگ و اپل اینبار توسط چینی‌ها

مدتیست که شاهد درز اطلاعات مختلفی از گوشی معرفی نشده شیائومی می 6 (Xiaomi Mi 6) هستیم، اما تا به امروز هیچ صحبتی در خصوص نسخه پلاس آن به میان نیامده بود. خوشبختانه امروز گزارش تازه‌ای به بیرون درز پیدا کرده است که خبر از عرضه گوشی شیائومی می 6 پلاس (Xiaomi Mi 6 Plus) همجهز به دوربین دوگانه می‌دهد.

شیائومی می 6 پلاس

مشخصات شیائومی می 6 پلاس

این اطلاعات حاکی از آن است که شیائومی می 6 پلاس از یک نمایشگر 5.7 اینچی بهره می‌برد تا آن را در رده فبلت های بازار به حساب بیاوریم. با این حال، پیشرفت نمایشگر در مدل پلاس شیائومی می 6 تنها به اندازه آن خلاصه می‌شود و وضوح همچنان Full HD خواهد بود تا به نوعی شیائومی قیمت این غول چینی را کنترل کرده باشد. منابع همچنین ادعا می‌کنند برخلاف اخبار گذشته که ادعا می‌کردند این گوشی در نو مدل حاوی رم 4 و 8 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد، مدل پلاس پرچمدار شیائومی تنها در یک مدل حاوی رم 6 گیگابایتی عرضه خواهد شد. از نظر حافظه نیز این گوشی دارای دو مدل 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی با چیپ های UFS 2.0 خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

شیائومی می 6 : مشخصات فنی ، قابلیت‌ها ، قیمت و زمان عرضه

 

ظاهرا بر خلاف آن چیزی که در گذشته شنیده بودیم، تمامی مدل های شیائومی می 6 مجهز به چیپست اسنپدراگون 835 هستند و خبری از اسنپدراگون 821 نخواهد بود. همچنین دوربین دوگانه این گوشی از سنسور های 12 مگاپیکسلی IMX 362 شرکت سونی برخوردارند که پیشرفت چشمگیری را نسبت به سنسور IMX 258 گوشی می 5 اس پلاس کرده‌اند. از دیگر نکات قابل توجهی که در این گزارش به آن‌ها پرداخته شده می‌توان به یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، پشتیبانی از دو سیم کارت و یک باتری جدانشدنی 4500 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

شیائومی می 6 پلاس

بدنیست کمی هم به نسخه اصلی شیائومی می 6 بپردازیم. این گوشی از یک نمایشگر 5.15 اینچی فول اچ دی بهره می‌برد و همانطور که گفته شد چیپست اسنپدراگون 835 نیز در زیر قاب آن به قدرتنمایی می‌پردازد. این گوشی حاوی یک رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی پیشفرض 32 گیگابایتی خواهد بود. دوربین اصلی آن یک لنز 19 مگاپیکسلی IMX 400 سونی بوده و باتری آن نیز دارای ظرفیت 3200 میلی‌آمپری است. اما عمده‌ تفاوت این دو مدل اندازه و وزن می 6 و می 6 پلاس خواهد بود. در انتها باید به این نکته اشاره کرد که شیائومی می 6 پلاس همراه با اندروید 7 نوقا و تازه‌ترین نسخه رابط کاربری MIUI روانه بازار خواهد شد؛ در حالی که شیائومی تصمیم گرفته مدل اصلی این گوشی را با اندروید 6 مارشمالو روانه بازار کند (هرچند این قضیه بعید به نظر می‌رسد).

اگر همه چیز درست باشد، شیائومی تازه ترین پرچمداران خود را در تاریخ 22 فروردین یا 27 فروردین ماه رسما معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. می 6 رمش 6 گیگابایته اصلاح کنید

  2. Imx400 افسانست و نشان از فیک بودن مشخصاته

    • چرا افسانست؟؟لنز دوربین xz premium هم imx 400هست..منتها ممکنه سونی یه محدودیتهایی براش درنظر بگیره..مثلا یجا خوندم اگه ب برندای دیگه این لنزو بفروشه فیلم برداریو ب جا ۹۶۰ ب ۴۸۰ فریم محدود میکنه