گوشی آیفون 7 قرمز را از نمایی نزدیک ببینید

گوشی آیفون 7 قرمز را از نمایی نزدیک ببینید +ویدیو

از امروز علاقه‌مندان به گوشی آیفون 7 قرمز می‌توانند این اسمارت فون را از طریق فروشگاه‌های اپل استور و دیگر خرده‌فروشی‌های آنلاین خریداری کنند. به تازگی ویدیویی منتشر شده و جدیدترین محصول اپل را از نمایی نزدیک به نمایش گذاشته است. در ادامه با ما همراه باشید.

گوشی آیفون 7 قرمز (RED iPhone 7) از جنس فلز آلومینیوم قرمز مات ساخته شده و علی‌رغم رنگ بسیار زیبا و شفاف و پوشش چشم‌نوازی که دارد، از نظر امکانات، تفاوتی با دیگر نسخه‌های پرچمدار سال 2016 ندارد. در ویدیوی زیر، اولین آیفون 7 قرمز را از نگاهی نزدیک و با جزییاتی بیشتر ببینید:

ویدیوی نگاهی نزدیک به گوشی آیفون 7 قرمز

جدیدترین نسخه از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس (iPhone 7 Plus) از امروز در فروشگاه آنلاین اپل استور و فروشگاه‌های فیزیکی این کمپانی قابل خریداری‌ست. البته با توجه به عرضه عمده، فروشگاه‌های زیادی در سراسر جهان هستند که به زودی اقدام به فروش گوشی آیفون 7 قرمز می‌کنند و کاربران می‌توانند این محصول را از دیگر منابع نیز به دست آورند.

نسخه قرمز رنگ آیفون 7 در ظرفیت‌های 128 و 256 گیگابایتی موجود بوده و شروع قیمتی معادل 749 دلار دارد. قیمت گوشی آیفون 7 پلاس قرمز نیز از 869 دلار آغاز خواهد شد.

آیفون 7 و آیفون 7 پلاس قرمز در حال حاضر به جز ایالات متحده، در چند کشور دیگر نیز در دسترس قرار دارد. البته کمپانی سازنده این قول را داده که تا آخر هفته جاری، کاربران بیش از 40 کشور و منطقه در سرتاسر جهان قادر به خرید این محصولات زیبا و چشم‌نواز در محل زندگی خود باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*