سفر در زمان نیکولا تسلا

آزمایش سفر در زمان نیکولا تسلا : آیا تسلا موفق به ساخت ماشین زمان شد؟

نیکولا تسلا (Nikola Tesla) یکی از اسرارآمیزترین نوابغی بود که تا به امروز تاریخ به چشم خود دیده است. چندی پیش در مطلبی تحت عنوان نیکولا تسلا و اعداد مرموز 3، 6 و 9 ، اهمیت این اعداد را از دیدگاه او مورد بررسی قرار دادیم. ظاهرا ایده‌های عجیب و غریب و خارق‌العاده‌ی تسلا به اینجا ختم نمی‌شود؛ چرا که او بخشی طولانی مدت از عمر خود را صرف ساخت دستگاهی جهت سفر در زمان کرد! گزارشات حاکی از آن هستند که نیکولا تسلا در نهایت نیز موفق به راه‌اندازی این دستگاه شد! در این مطلب به بررسی آزمایش سفر در زمان نیکولا تسلا خواهیم پرداخت؛ چنانکه او در این‌باره می‌گفت: “من می‌توانم گذشته، حال و آینده را در یک زمان ببینم!”

ایده‌ی سفر در زمان، از زمان‌هایی بسیار دور در افسانه‌ها و تخلیات انسان‌ها وجود داشته است. اگر به تاریخ بنگریم، موارد متعددی از افسانه‌ها این چنینی را خواهیم یافت.

زمانی که آلبرت انیشتین (Albert Einstein) در سال 1915 نظریه نسبیت را منتشر کرد، از آن پس پرسش‌های متعددی از سوی نظریه‌پردازان مطرح شد که از مهم ترین آنان می‌توان به امکان یا عدم امکان سفر در زمان اشاره کرد.

یکی از جالب‌ترین نمونه‌ از شواهد سفر در زمان را در انجیل می‌توان یافت:

پیامبر ارمیا همراه با تعدادی از نزدیکان نشسته بودند و پسرکی جوان با نام ابیملک نیز در جمع آنان حضور داشت. پیامبر به ابیملک گفت : “به اورشلیم برو و بر روی تپه‌ای که در آن‌جاست، مقداری انجیر چیده و نزد ما بازگرد.” پسر جوان به اورشلیم رفت و انجیرهای تازه تهیه کرد. در این زمان، صدایی همچون وزش باد در گوش ابیملک او را به خواب می‌برد. بعد از مدتی او از خواب بیدار شده و متوجه می‌شود که نزدیک به غروب است. ابیملک سراسیمه به شهر بازگشته و در نهایت تعجب سربازانی عجیب و غریب را می‌بیند. از مردمان شهر می‌پرسد که اینجا چه اتفاقی افتاده است؟ ارمیا و یاران کجا هستند؟ در این زمان پیرمردی نزد او می‌رسد و می‌گوید: “از آن زمان تاکنون 62 سال می‌گذرد، چرا اکنون سراغ او را می‌گیری مرد جوان؟!”

سفر در زمان نیکولا تسلا

اگر ما به مجموعه مهابهاراتا نگاهی بیندازیم، به نوشته‌های جالبی مرتبط با سفر در زمان دست پیدا می‌کنیم. King Raivata به عنوان یکی از پادشاهان آن دوران، از سفر خود به بهشت و ملاقات با خدای براهما (Brahma) داستانی را نقل کرده است. طی این سفر، او از خدای خود می‌خواهد که باری دیگر در هزار سال آینده به زمین بازگردد!

در ژاپن، افسانه‌ای با نام اوراشیما تارو (Urashima Taro)، روایتی جالب از یک ماهی‌گیر را شرح می‌دهد. او برای ملاقات با حافظ خدای دریا یعنی Ryūjin، به کاخی فوق‌العاده در زیر آب می‌رود. وقتی او به سمت روستای خود بازمی‌گردد، متوجه می‌شو که از زمان رفتن او تاکنون 300 سال گذشته است!

این احتمال وجود دارد که بزرگ‌ترین متفکرین علمی، با استفاده از همین افسانه‌های محلی به اختراعاتی شگفت‌آور رسیده‌اند. آیا این احتمال وجود دارد که آزمایش سفر در زمان نیکولا تسلا ، منجر به اختراع ماشین زمان شده باشد؟

سفر در زمان نیکولا تسلا

چندی پیش گروهی از دانشمندان دانشگاه کوئینزلند استرالیا، سفر زمانی فوتون‌ها را در سطح کوانتومی شبیه‌سازی کردند. این آزمایش، پارادوکس پدربزرگ، که یکی از نظریه‌های ارائه شده برای اثبات عدم امکان سفر در زمان بود را حل می‌کند! با استفاده از آزمایش فوتون‌ها، دانشمندان نشان دادند که ذرات نور می‌توانند در سطح کوانتومی به گذشته سفر کنند.

با این حال با نظر می‌رسد که نیکولا تسلا، سال‌ها پیش از این آزمایش، به شخصه بر روی چنین مسئله‌ی پیچیده‌ای کار کرده است!

آزمایش سفر در زمان نیکولا تسلا ، قادر به شکستن محدودیت‌های فضا زمان بود!

بر اساس گزارشات موجود، نیکولا تسلا در سال 1985 یک پدیده‌ی شگفت آور را کشف کرد. او موفق به ساخت دستگاهی شد که می‌توانست با میدان‌های الکترومغناطیسی، فضا زمان را تحت تاثیر قرار دهد. این بدان معناست که میدان‌های الکترومغناطیس، می‌توانند بر روی وضعیت فضا زمان تاثیر شگفت‌آوری داشته باشند. به نظر می‌رسد که همین دستاورد، شروعی بر آزمایش جنجالی فیلادلفیا بوده است!

سفر در زمان نیکولا تسلا

براساس اطلاعات موجود، آزمایش سفر در زمان نیکولا تسلا ، نتایج شگفت‌انگیزی را در پی داشته است. طی این آزمایشات، تسلا متوجه شد که محدودیت عبور از فضا زمان، با استفاده میدان‌های مغناطیسی قابل تغییر است. اما با این حال، هیچ سند معتبری مبنی بر این اختراع شگفت‌انگیز وجود ندارد.

تنها چیزی که می‌دانیم، یک واقعه‌ی عینی از شاهدان ماجرایی در سال 1895 است. نیکولا تسلا در حالی که بدنش در حال لرزش بود و آشفته به نظر می‌رسید، در یک کافی شاپ کوچک دیده شد. دستیار تسلا در توضیح این ماجرا گفته است که ایشان در حین آزمایش بر روی ماشین زمان، دچار برق گرفتگی شده‌اند! گفته می‌شود این لحظه، درست همان زمانی‌ست که آزمایش سفر در زمان نیکولا تسلا ، با موفقیت به اجرا درآمده است!

نیکولا تسلا طی این آزمایش، برای مدتی در معرض میادین الکترومغناطیس قرار گرفت. تسلا ادعا می‌کرد که در این لحظات از طریق پنجره‌ای کاملا متفاوت به فضا و مکان نگاه می‌کرد. او در یک زمان قادر بود گذشته، حال و آینده را به طور همزمان مشاهده کند!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

97 دیدگاه

  1. من دنبال اون فیلم تسلا هستم که میتونه حیوانات منقرض شده را بر بگردونه لطفن اگه پیدا کردیید به ایمیلم بفرستید

  2. آدم فکر می‌کنه همه چیز رو در کیهان درک می‌کنه و همه چیز رو می‌تونه بسازه وقتی به تکنولوژی های ساخته شده نگاه میکنم پیشرفت و میبینم ولی وقتی کیهان و کهکشان سیاه چاله های کلان جرم و یا سفر در زمان یا سرعت نور یا مافوق نور… تصور میکنم واقعا فکر میکنم باید گونه ای برتر از انسان هم وجود داشته باشه که ما در برابر آنها مثل حیوانات باشیم و درکمون محدود باشه یا شاید هیچکس نتونه دنیا رو درک کنه

  3. سلام دوستان من افشین هستم. 28سالمه
    سلام : درسته واقعیت داره من درسفرزمان بودام تاجایی که یادمه من به 5 ساله آینده رفتم وخیلی فرق داشت خدایش کسایودیدم که میگفتن تواینجا چیکارمیکنی مگه نرفتی آمریکاخودمم تعجب کردم یه لحظه یادم افتادکه من الان 5ساله آیندام ونمیدونم عکسایم گرفتم والانم که داریدمیخونیددوباره میخوام برم وعکسایوبگیرم که همه باورکنند
    منتظرعکسایی باشیدکه رسانه ایی کنم .به امیدروزی که همه آدما پیشرفت کنن

    • سلام دوست عزیز
      قصد توهین ندارم؛ ولی اگر که میخواین دروغ بگید لطفا دروغ هایی بگین که باور پذیر باشن.
      انیشتین و تسلا و کلی دانشمند دیگه نتونستن در این موضوع به نتیجه 100 درصد قطعی برسند و این تئوری رو به عمل برسونند. بعد شما که یک آقای 28 ساله هستین که ظاهرا اطلاعات چندانی در زمینه فیزیک ندارین چطور به خودتون اجازه می دین که همچین ادعایی بکنین؟
      در سفر مجدد به 5 سال آینده موفق باشید.

    • سلام وقت بخیر من دکتر پژمان پور هستم مطلب شما را در اینترنت دیدم در مورد سفر در زمان اگر شوخی نباشد با من تماس بگیرید من میتوانم کار بزرگی در قبال اطلاعات شما انجام بدم کمک کنید لطفا زندگی خیلی ها را میتوان عوض کردمنجمله شما

    • صد بار گفتم از موتوری جنس نگیر

  4. ماهان پاکروان نسب

    خدا با ریاضی حرف می زند!!!
    اعداد R در ریاضی یا همان اعداد حقیقی هستند که زندگی ما را می سازند و برای نشان دادن بازه ها از اعداد حقیقی استفاده می شود . درواقع زندگی مثل فیلم می ماند ما در حال حاضر با سرعت متعادل در حال حرکت هستیم ولی اگر بخواهیم روی یک محور نشان دهیم سرعتمان صفر نیست چون در زمان متوقف نیستیم و چون به جلو حرکت می کنیم سرعتمان عددی مثبت است حالا برای رفتن به عقب باید اسلوموشن شویم و اختلاف سرعت اصلی با سرعت اسلوموشن عددی منفی شود برای رفتن به جلو باید تند تر حرکت کنیم و اختلاف سرعت اصلی با سرعت تند ما عددی مثبت شود و برای توقف در زمان باید اختلاف تندی و اسلوموشن ما برابر با صفر شود . پس برای بدست اوردن سرعت اصلی یا معمولی حرکت یا همان سرعتی که الان داریم حرکت می کنیم باید همه سرعت ها از جمله سرعت حرکت کره زمین و هر سرعتی که باعث زندگی ما می شود را بدست آوریم اگر خوب فیزیک را بیاد آورید خواهی دانست که تندی جهت ندارد و نرده ای است ولی سرعت کمیتی برداری است پس در اینجا به معنی نمودار زندگی و بازه زمانی و اعداد حقیقی پی می بریم . اعداد حقیقی نا شمارا هستند پس در هنگام سفر در زمان تاریخ و محل دقیق سفر را نمی توان تنظیم کرد و فقط می توان آنرا به صورت یک بازه زمانی نوشت .ممنون از اینکه نوشته من را خواندید .تمامی مطالب نوشته شده توسط ماهان پاکروان نسب .

    • سلام اگه اشتباه نکنم شما یا در رشته فیزیک تحصیل کرده‌اید یا دبیر فیزیک هستید یا شاید یک علاقمند به تئوری‌های فیزیک و…

  5. سلام نقل اطلاعات دوستان خود موفقیت بزرگ است حتی در غالب طنز
    اما با کمی مطالعه بر روی تاریخ دانشمندان متوجه می شویم تسلا با کمک چند دانشمند دیگر اقدام به تغییر یک ناو آمریکایی در زمان جنگ نمودند و کشورهای پیشرفته مثل انگلیس و روسیه و کانادا . آمریکا بر روی پروژه صندلی انتقال کار کرده و در برنامه های سری خود دارند
    به امید روزی که پیشرفت علم مرز نشناسد .

    • واقعا چیزی که شما نوشتید رو نتونستم درک کنم. شما از طرفی ماجرای نیکولا تسلا رو یک طنز قلمداد میکنید از طرفی دیگر میگید با کمی مطالعه… و ماجرای فیلادلفیا رو تشریح میکنید!؟ بالاخره شما چی میخوای بگی؟
      شاید از اون دسته افرادی هستید که فقط واسه خودنمایی و اینکه بگید در علم هم سرنخی در دست دارید میاید و یه چیزی مینویسد؟؟ همینه درسته؟!!

  6. امیرمحمد حمزه ای

    از نظر من سفر در زمان ممکنه اما انسان بزور تا نیروی 9 G تحمل میکنه بعد میخواد در زمان سفر کنه بابد اول دستگاهی بسازند که نیروی G وارد شده بربدن را کاهش دهد چون سفر در زمان سرعت زیادی میخواهد تازه اگر سفر کنه چی میشه یا اگه دست آدمایی بد بیفته اتفاقات بدی رخ میدهد و بعد طبق یک نظریه بشر تا سال 2096 بیشتر دوام نمیاره و تازه بخوای موتوری برای سفر در زمان -بدنه مقاوم -دستگاه کاهش دهنده G وارد شده بر بدن رو بسازه کلی طول میکشه

  7. حقیقتش گیج کننده بود. ولی من تا اونجایی که تحقیق کردم سفر به آینده امکان پذیره ولی برای گذشته راه حلی اریه نشده. به مانند کرم چاله ها و سیاه چاله که می تونن ما را به اینده ببرن همچینین استیون هاکینز گفته بود اگر دور کره ی زمین یک ریل بکشیم و یک قطار با سرعت نزدیک به نور به مدت 1 هفته دور کره زمین حرکت کند مسافران این قطار حدود 300 سال به جلوتر می روند. همچینین این اتفاق در سیاه چاله هم می افتد. به شرط اینکه بتونی از دست سیاه چاله فرار کنی و درونش به خاک سیاه نشینی بعد بیان سر مزارت زار زار گریه کنن. البته هنوز از درون سیاه چاله ها هیچ بنی بشری خبر دار نیست. البته یک ننظریه دیگه وجود داشت که می گفت ما همینطوری در حال سفر به اینده هستیم. فرضا اگر من در نقظه A ایستاده باشم و یک نفر دیگه در نقطه B هر کدام جلو تر از یک دیگر در زمان سفر می کنیم. چون دید ما بر اساس انعکاس نور است. بنابراین ممکن نور یک ستاره که به زمین میاید. برای 1000 سال پیش باید که در راه بوده و ممکن است آن ستاره نابود شده باشد اما چون 1000 سال طول کشیده نورش به زمین برسد پس 1000 سال هم طول می کشد آن نور تمام شود.یا الان اگر در یک کهکشان دیگر باشیم ممکن است ما کره زمین را در سال 1920 تماشا کنیم چون هنوز بازتاب نور سال 2019 به آن کهکشان نرسیده البته نمی دانم کدام شخصی این نظریه گفته است ولی از نظر من این هم با عقل جور در می یاد. البته سفر در زمان نیست فقط بازتابی از قدیم است. و از در مورد بحث علم باید بگویم واقعا هر شخصی از کار خودش سر در میاورد و واقعا معلوم نیست شاد هدف خیر داشته یا بد. لطفا بد برداشت نشه من قصد توهین و طرفداری یا بی طرفی ندارم. ولی واقعا در آن زمان دانشمندان هم درد و رنج زیادی داشتند از جمله تمسخر افراد و … تا خطر های در کارشان. ولی از نظر من ما هنوز درک و شناخت کامل از آنها نداریم. مثلا می گوییم برق اختراع ادیسون است و یا می گوییم …. بگذریم اما شخصی آمپر کشف کرد و اهم رو کشف کرد و ولت و … کشف یا ساختن کاملا جدا از هم بودند و هر کدام مکمل دیگری

  8. سفر به گذشته برای انسان ممکن نیست و فقط در سطح کوانتومی اتفاق میوفته چون کوانتوم میتونه هم باشه هم نباشه.

    ببرید چند صد هزار دلار بدید بدنتونو منجمد کنن 300 سال بعد زنده کنن زمان برای ما یک طرفه است.

    • معلومه شما هنوز پخته نشدید. هیچ وقت با اطمینان یک نظریه رو رد یا تایید نکن. شما هنوز خیلییییی کوچولو هستی که بتونی درک کنی همون کوانتومی که ازش یاد میکنید بخش تشکیل دهنده اجزای تشکیل دهنده ماده ینی من و شماست. پس این امکان وجود داره!

  9. با سلام خدمت دوستان
    من خیلی از موضوعات سفر در زمان رو خوندم ولی نمیدونم واقعی هست یا نه؟
    اگه واقعا ماشبن زمان وجود داشته باشه خیلی عالیه

  10. تسلا که سال۱۹۴۳ مرده!!!!

    • معلومه شما هنوز پخته نشدید. هیچ وقت با اطمینان یک نظریه رو رد یا تایید نکن. شما هنوز خیلییییی کوچولو هستی که بتونی درک کنی همون کوانتومی که ازش یاد میکنید بخش تشکیل دهنده اجزای تشکیل دهنده ماده ینی من و شماست. پس این امکان وجود داره!

    • درسته تاریخها رو اشتباه نوشته

  11. سفر درزمان واقعی هست و از قضا ماشین یا ابزارش هم موجود. شما با گوش کردن به یه موسیقی ناخودآگاه به چندین سال قبل سفر میکنی یا با استشمام یه عطر بلافاصله میبینی تو گذشتت داری قدم میزنی

  12. با تشکر از مطلب جالبتون ولی اونطور که از مقالتون برآید اینه که مقوله به طور کامل اثبات نشده.به نظر من سفر در گذشته نمی تونه واقعیت داشته باشه.مثلا یک نفر به گذشته سفر می کنه و وارد یه خونه ای میشه که قبلا در اونجا نبوده.این طوری هم میشه گفت هم اونجا بوده و هم اونجا نبوده!که با عقل جور در نمیاد ولی درباره سفر به آینده میشه مانور داد.در ضمن مقایسه سفر ور زمانی که هنوز گنگ است با قصه های پیامبران کار درستی به نظر نمیاد‌

  13. پارادوکس پدر بزرگ را چطور حل کرده؟

  14. سفربه گزشته امکان پزیره ولی سفربه اینده نه چون هنوض اینده تشکیل پیدا نکرده که ما بتونیم به اینده سفر کنیم اگه سوال دارین به ایمیل من پیغام بفرستین

  15. سلام من کورشم متولد سال ١٣٨٢ معادل ١۵ سال باید بگم که من در زمان سفر کردم و میخوام این مسئله رو با دنیا به اشتراک بگذارم من متوجه این قزیه شدم که اگر سرعت خود را بالا ببریم میتوانیم در زمان سفر کنیم من خود را در حال خواب دیدم و چند ثانیه بعد بیدار شدم و فهمیدم که من خود را از ان قسمت خانه که ایستاده بودم در خواب دیدم و بعد باز به خواب رفتم و خیلی از کار هایی که دقیقا فردایش برام اتفاق افتاد را دیدم جالب اینجا بود که پدرم فکر میکرد من از خانه فرار کردم و من با دلایلی زیاد توانستم بهش بفهمانم که من در زمان سفر کردم ولی متاسفانه او حرف مرا باور نمیکنه متشکرم و میخوام اینو بدونید که سفر در زمان ممکنه و حتما واقیت داره و روزی انسان به علمش دست میابه

  16. من می خوام در زمان سفر کنم. کی مایله به من پیام بده

  17. من هستم و موافق کارتم منتطر جوابم

  18. سلام و عرض ادب خدمت دوستان…
    من بعد ازچند ماه تحقیق توانستم ۲ راه برای سفر در زمان بیابم
    اما این ابن دو راه بسیار خطر ناک است
    اگرکسی مایل به همکاری است لطفا از طریق ایمیل و شماره تلفن بنده بامن تماس بگیره
    []

  19. کاملا حقیقت داره.در واقع تسلا با دو کره با ایجاد مفناطیس که طبق نظریه ماکسول میدان ها هم طولیه هم عرضی.با مغناظیس بسیا قوی.تونست چاله مغناطیسی ایجاد کنه که بی معنی کرد زمانو درهمان لحظه تسلا زمان گذشته و حال و اینه رو دید.که بعدا نیز دچار برق گرفتگی شدید شد.در واقع بعضی کشفیات هس که امریکا نمیخاد عمومی کنه.مثلا برج تسلا رو به نابع دلایلی با بهانه کردن جنگ جهانی نابود کرد .یا ازمایش فیلادلفیا.یا برق بیسیم یا ..دوستان الان تسلا هم زندس سفل در زمانه….اگه دقت کنید ولادیمیر پوتین نیز سفر در زمانه.جنگ جهانی دوم بود.وخیلی حرفا که با مدرک.میتونم ثابت کنم

  20. داداش شما بگو ایدت چیه هزینش با من ایمیل من هم هست بردار با هم هماهنگ میکنیم.

  21. ماشین زمان وجود دارد بعضی از افراد در این مطالب علاقه ندارند و کاری نشدنی مینامند . اما با تلاش و کوشش و آزمایش کردن ماشین زمان و نیروی های الکترو مغناطیسی و نیروی گرانشی میتوان یک ماشین زمان ساخت. دوستان من فقط اراده داشته باشید.
    خدانگهدار

    • شاید اگر من هم جای تسلا بودم این اختراع رو ثبت عمومی نمیکردم چون خیلی جای سو استفاده داره. خودتون تصور کنید مثلا موفق به ساخت یه لباس نامرئی بشید چقدر مردم میتونن از راه های مختلف ازش سو استفاده کنن .

  22. دوستان من تازه با تسلا آشنا شدم و کنجکاو ولی دیر . اما با مطالعه نظرات شما دوستان .این را هم بگویم من متعقد شدم به سفر به زمان . و من از نزدیک سفینه فضایی را دیده ام و با توجه به نظرات علمی دوستان . نظریه تسلا را قبول دارم .

  23. سلام.ب نظر من سفر در زمان تسلا چرتی بیش نیست. وگر نه چه دلیلی داره شما کشف ب اون مهمی انجام بدی بعد اعلام عمومی نکنی بد افسرده بشی بری به درد. جواب چرت کسی نده اعصاب نداریم

    • سلام

      راز سفر در زمان توسط تسلا کاملا حقیقت داره

      مهم نیست که در مقاله ها بصورت حاشیه چی نوشتند

      اینکه یه عده بدون داشتن اطلاعات درست میان کمی موضوع رو به حاشیه میکشونند مهم نیست

      چون به شخصه کاملا در این باره مطالعه کردم و به خوبی از شواهدی که وجود داشت مطمئن هستم

      در حال حاضر من از اینکه راز تسلا دقیقا چی بود اطلاع دارم اما برایه آزمایش بدون هزینه لازم متاسفانه

      کاری از دستم بر نمیاد

      هر چند که به هیچ وجه نیاز به هزینه هایه میلیاردی نیست

      و در مورد اینکه چرا تسلا رازشو لو نداد باید بگم که تسلا نگران هرج و مرج و جنگ بود

      ولی در نهایت اون چیزی که تسلا ازش میترسید اتفاق افتاد و این دانش افتاد دسته دولته آمریکا

      تمام تلاش دولتها بر این هستش که مردم این چیزارو باور نکنند و قدرت دسته دولت ها باشه

      از طرفی نباید به هیچ وجه هر دانشمندی هر نظریه ای داد مبنی بر اینکه سفر در زمان غیر ممکن هستش زود باور کنین

      چون خیلی از فیزیکدانها زیر دسته دولت کار میکنند

      و این روش دولتها هستش که برایه انکار این موضوع از خود علم بر علیه علم استفاده کنند و به اسم دانش علمی مطالب غلط رو به جایه علم حقیقی به خورد مردم بدن

      علم واقعی همیشه راه گشا هست نه اینکه محدودیت بذاره

      در غیر این صورت دیگه دلیلی وجود نداشت افراد مشتاق به کسب علم باشند

      این رو هم باید بگم که فیزیک یک علم تجربی هستش و لزومی نداره که شخص حتما درک بالایی داشته باشه یا مثلا حتما فیزیک کوانتوم رو درک کرده باشه

      بطور مثال وقتی یک شخص چیزی رو کشف میکنه این هیچ ربطی به این نداره که شخص از قبلش چقدر درک راجع به اون کشف داشته یا نه

      یک کشف تجربی میتونه همه معادلات و تصورات غلط رو بهم بزنه

    • تو یک انسان بی سواد و عصبی هستی
      حتی یک صفحه هم مطالعه نداری فقط چون خودت تا حالا نتونستی و ندیدی سفر در زمان رو، میگی قبول ندارم. یه کم مطالعه کن

  24. حضرت علی(در هیچ چیز ننگریستم مگر اینکه خدا راقبل از آن بعداز آن و با آن مشاهده کردم)
    باتوجه به جمله آخر متن انگار تسلا در یک ِلحظه این اتفاق براش افتاده تازه درحین آزمایش معلومه بسیار آدم کار درستی بوده به نظر من اینکه میکن الان زندس چرته اون آزمایش فیلادفیا هم چرته

  25. متاسفانه امروزه خیلی از دانشمندان هستن که نظریه ها . ایده ها و آزمایش های اثبات شده خودشان رو به هر دلیلی بروز نمیدن. این رو هم باید در نظر گرفت که علم فیزیک کوانتوم رو فقط کسانی مثل تسلا و انیشتن می تونستن درک کنن

  26. من یک ویدیو دیدم که شقسی به نام سرگی در زمان سفر میکند ولی نمی دانم راست است یا دروغ در سال ٢٠٠۶ سرگی خود را در نیو یورک میبیند پلیس به او مشقوک میشود از او میخاهد که کارت شناسایی ی سرگی را ببیند کارت شناسایی او مال سال ١٨٠٠ بود دوربین عکاسی اش اولین دوربین عکاسی در جهان بود پایس او به یک تیمارستان فرستاد دکتر چند تا سوال کرد و حدود ١ ساعت طول کشید همین طور که سوال میکرد ساعت دکتر از کار افتاد دکتر دوربین او را گرفت و با سختی به فروشگاه قدیمی داد تا آن را زاهر کند در یکی از عکس ها با یک وختر بود آن دوست دخترش بود به نام ولنتینا با سختی زیاد پلیس او را پیدا کرد و ولمتینا عکس ها را تاکید ولنتینا عکس های دیگری هم نشان داد سرگی قبل از آمدن سرگی گفت که یک دایره ی آبی دید و می خواست که از عکس بگیرد و خود را ناگهان در سال ٢٠٠۶ دید

    • به نظرم به امریکا نرفته بود در همان شهر در شوروی سابق بود. در هنگام عکس گرفتن از یک یوفو برقی توسط یوفو ایجاد شد که منجر به سفر زمان شد و بعد دوباره در هتلی ناپدید شد.

    • درسته دوست عزیز… این ماجرا حقیقی است و دوست دخترش هم هنوز زنده ست و گواهی میده که چنین فردی وجود داشته و شما واسه تحقیقات بیشتر میتونید به محلی که در سال ۲۰۰۶ این اتفاق افتاد برید و از مراجع ذیصلاح حقیقت یا دروغ بودنش رو جویا بشید.

  27. واقعا کسی نیکلاس تسلارو درک نمیکرد ما لایق یه همچین مغزی نبودیم

  28. مشکل این دوره اینه که اگه این اختراعات کامل بشه ازش تو کارای بد استفاده میکنن مثلا برا جنگ.چرا برا بهتر شدن زندگی استفاده نشه؟

  29. سلام

    نیکلا تسلا در حقیقت در حین آزمایشاتش در سال 1895 به طور اتفاقی نوع جدیدی از میدان الکترومغناطیسی رو کشف کرد

    این نوع میدان با عنوان ((( میدان طولی الکترومغناطیس))) ازخیلی قبل تر در معادلات نظریه الکترومغناطیس

    ماکسول وجودش پیش بینی شده بود

    در حقیقت معادلات نظریه الکترومغناطیس ماکسول پیش بینی میکرد که دو نوع میدان الکترومغناطیسی در طبیعت

    وجود داره

    1- میدان هایه عرضی

    2- میدان هایه طولی

    نوع عرضی که همه میشناسیمش امواج عرضی تولید میکنه و نور و سایر امواج که کشف شده از همین نوع

    میدان تولید و منتشر میشند

    اما نوع طولی این نوع میدان نیز امواج طولی تولید میکنه

    و اصلا حتی خود این میدان بدون نیاز به اینکه امواج اون در فضا منتشر بشه میتونه فضا زمان رو تغییر بده

    همانطور که میدونیم طبق نظریه الکترومغناطیس ماکسول نیز میدان هایه الکتریکی و مغناطیسی در سراسر فضا

    وجود دارند

    بنابر این ماهیت گرانش که در نظریه نسبیت انیشتین با عنوان انحنایه فضا زمان شناخته شده نیز در

    حقیقت همین امواج طولی الکترومغناطیس هستش

    برایه اطلاعات بیشتر وبلاگ سفر در زمان با امواج طولی الکترومغناطیس رو بخونین و فیلم هاشو ببینین

  30. ماشین زمان یک داستان تخیلی است برای سرگرم کردن انسانهای مثل ما تا به تخیلات فکر کنیم واندیشه رفتن به فضا را از سر بیرون کنیم اگر ایجور نبود نیکولا تسلا در اواخر زندگی اشت تنها و افسرده در هتلی در امریکا زندگی رو به پایان نمی رساند…با تشکر

    • عزیز تسلا اگر هم به قول شما اخر عمر افسرده شده به خاطر این بوده که

      ادمای دوروبرش اونو نمیفهمیدن و فراتر از زمان خودش بوده نه اینکه مشکلی داشته

    • بیشتر اختراعات بشر ازهمین تخیلی که شما میگی هست شما داستان های ارتور سی کلارک رو بخون میفهمی تخیل یعنی چی.این نویسنده بیشتر جیزایی که الان داری میبینی رو توی تخیلش پیش بینی کرده.ویه عده ای مثل تو که درکی از علم ندارن رو.اینو به تخیل ربط میدن.

    • معلومه شما یه ادمه خشکه مذهب هستین
      حتی اگه دینی هم باشین در دین سفر به زمان ممکنه
      ولی علم.هم راه خودشو میره…

    • دوست گرامی هرگز جسدی به عنوان جسد تسلا نشان داده نشده و مرگ اون در هاله ای از ابهام هستش.

    • خوب معلومه دیگه چرا بیچاره افسردگی گرفته… چون دور برش آدمهایی مونگول و عقب افتاده ای مثل تو بودن.

    • این نظر شخصی شماست اما از نظر علمی ثابت شده که ماشین زمان وجود داره چرا همه چیز را به شکل خرافات میبینید حداقل این یکی دیگه درسته

    • انسان با همین تخیلات توانسته پیشرفت کند انسان روزی آرزوی پرواز را داشت که الان توانسته هواپیما بسازد انسان روزی آرزوی سفر های طولانی در اقیانوس را داشت که الان توانسته کشتی بسازد امروزه انسان ها آرزوی سفر در زمان ، ملاقات با فرازمینی ها را داشته یا حتی پیدا کردن سیاره ای جدید را برای سکونت را در سر میپروراند که قطعا به واقعیت خواهد پیوست.

  31. اون عکس کشتی مربوط به آزمایش فیلادلفیا هست که یک کشتی با خدمش به 40 سال دیگه فرستاده شدن و دوباره برگشتن.

  32. اون همه داستان تاریخی تعریف کردید که طرف می خوابه می بینه چند سال بعد شده ولی به داستان اصحاب کهف اشاره نشده بود
    و واقعا تسلا ادم عجیب و ناقبه ای بود امیدوارم دانشمندان اختراع اش را تکمیل کنند

  33. کاشکی این دستگاهو درست میکرد کاملشوووو….خدا بیامرزه چ مخی بودددددد

  34. تسلا اختلال وسواس داشت.
    ولی واقعا نخبه بوده

    • مسلمه کسی که در معرض امواج و میدان مغانطیسی باشه سیکل هرمونی بدنش بهم میریزه بنابراین افسرده شدن تسلا کاملا منطقی و طبیعی بوده

  35. چه نخبه ای بوده واقعا