مشاهده و ویرایش آنلاین فایل PSD با ابزار آنلاین Photopea

اگر شما در سفر هستید یا از کامپیوتر شخصی دیگری استفاده می‌کنید که فاقد نرم افزار  فتوشاپ است، مسلما نمی‌توانید فایل هایی با فرمت PSD را مشاهده کرده و یا ویرایشی در آن‌ها به وجود آورید. به همین بهانه در این مقاله قصد داریم یک ابزار آنلاین را معرفی کنیم که به کاربران امکان مشاهده و ویرایش آنلاین فایل PSD را خواهد داد. در ادامه با ما همراه باشید.

Photopea یک ابزار آنلاین رایگان برای مشاهده و ویرایش آنلاین فایل PSD

Photopea یکی از ساده‌ترین ابزارهای آنلانی است که به کاربران خود اجازه‌ی مشاهده و ویرایش آنلاین فایل PSD را می‌دهد. در حالی که این سایت نمی‌تواند جایگزین جدی برای فتوشاپ باشد، اما زمانی که در سفر هستید و یا از کامپیوتری استفاده می‌کنید که فاقد این نرم افزار است می‌تواند به کمک شما آید. این سایت در واقع تمامی ابزارهای پیش پا افتاده‌ی فتوشاپ شامل انواع انتخابگرها، ابزارهای جابجا کننده، ابزار کراپ، ابزار متن، ابزار کلون، محو کردن، شفاف سازی، سوختگی و از بین برنده نویز چشمان است.

مشاهده و ویرایش آنلاین فایل PSD

تصویری از محیط سایت Photopea

این وب سایت همچنین شامل برخی از ویژگی‌های کلیدی فتوشاپ نظیر «لایه‌ها» و «پنل تاریخچه» است که بازگشت به عقب و جلو در فرآیند ویرایش به صورت آنلاین را تسهیل می‌بخشد. بنابراین اگر شما هم نیازمند ابزاری همراه برای ویرایش متن، جابجایی یک سوژه و یا دسترسی به لایه های یک فایل PSD هستید، می‌توانید از Photopea همراه با یک رابط کاربری آسان و کاملا نزدیک به نرم افزار فتوشاپ استفاده کنید. رابط کاربری این ابزار آنلاین کاملا هوشمندانه طراحی شده تا کاربران فتوشاپ مدت زمان زیادی را به دنبال ابزار مورد نظر خود نگردند و در زمانشان نیز صرفه جویی شود.

 

نکته جذاب دیگری که در خصوص این ابزار ویرایش آنلاین فایل PSD وجود دارد، پشتیبانی آن از کلیدهای میانبر و فرامین مختلف است. به عنوان مثال شما می‌توانید از کلید میانبر Alt + Ctrl + Z به جای Ctrl + Z برای بازگشت یک گام به عقب استفاده کنید. برای دسترسی به گزینه‌های ترکیبی به جای کلیک راست بر روی لایه، دو بار بر روی آن کلیک کنید. همچنین شما می‌توانید فایل PSD ویرایش شده را به هر یک از فرمت‌های PSD، JPG، PNG، GIF و غیره ذخیره کنید. علاوه بر این شما می‌توانید یک فایل PSD را به صورت آنلاین و از طریق حساب کاربری گوگل درایو خود انجام دهید.

البته در این روش آنلاین شما باید از بسیاری از مزیت‌های فتوشاپ چشم پوشی کنید. به طور مثال Photopea قادر به دسترسی به فونت های ویندوز شما نیست. هرچند وسعت زیادی از فونت‌ها را در اختیار شما قرار خواهد داد، اما این قابلیت مستلزم دسترسی شما به اکانت ویژه ویرایش است که برای داشتن آن باید مبلغی را بپردازید. علاوه بر این، Photopea از زبان‌های غیرلاتین نیز پشتیبانی نمی‌کند. هم اکنون می‌توانید از طریق آدرس زیر به این ابزار آنلاین دسترسی پیدا کنید:

www.Photopea.com

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*