مدل قرمز آیفون 7 با پنل جلویی مشکی

مدل قرمز آیفون 7 با پنل جلویی مشکی معرکه خواهد شد!

اپل هفته گذشته از دو نسخه ویژه گوشی های پرچمدار جدید خود، مدل قرمز آیفون 7 و آیفون 7 پلاس (iPhone 7 & iPhone 7 Plus) رونمایی کرد که نه تنها زیبا به نظر می‌رسد، بلکه اقدامی هماهنگ شده با صندوق جهانی برای مبارزه با ایدز است. بنابراین، یکی از عمده دلایلی که این دستگاه های زیبا به فروش می‌رسند، با اهداف امور خیرانه است.

بیشتر بخوانید:

نسخه قرمز آیفون 7 و آیفون 7 پلاس رسما توسط اپل معرفی شدند

مدل قرمز آیفون 7 تنها با یک پنل جلویی سفید عرضه می‌شود

در نظر داشته باشید که مدل قرمز آیفون 7 و 7 پلاس حاوی پنل جلویی سفید هستند و مدل مشکی رنگی عرضه نخواهد شد. همین قضیه ما را کنجکاو کرد تا ببینیم اگر قرار بود این نسخه با یک پنل جلویی مشکی عرضه شود، ترکیب دو رنگ مشکی و قرمز به چه شکلی درمی‌آمد؟ در زیر می‌توانید تصویری از رندر سه بعدی مدل قرمز آیفون 7 با قاب جلویی مشکی را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که این تنها یک رندر بوده و قرار نیست آیفون 7 با چنین ظاهری عرضه شود.

مدل قرمز آیفون 7 با پنل جلویی مشکی

شما چه فکری می‌کنید؟ آیا نسخه قرمز / مشکی آیفون 7 را می‌پسندید؟ اگر قرار بود چنین محصولی نیز همراه با نسخه قرمز / سفید آیفون اپل عرضه شود شما کدام یک را انتخاب می‌کردید؟

مدل قرمز آیفون 7 با پنل جلویی مشکی

پیشتر تنها نسخه های ویژه‌ی آیپاد (iPod) و مک پرو (Mac Pro) بودند که با طراحی قرمز رنگ به فروش رفته بودند و از آنجایی که تا به حال هیچ آیفونی با رنگ قرمز به فروش نرسیده است، نمی‌توانیم شانس بالایی را برای عرضه مدل قرمز / مشکی آن قائل باشیم. با تمام این تفاسیر مدل قرمز آیفون 7 با قاب جلویی سفید نیز همچنان زیباست و به نظر می‌رسد فروش خوبی را نیز تجربه خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه