ساعت هوشمند Fossil Q x Cory Richards

ساعت هوشمند Fossil Q x Cory Richards مجهز به اندروید ویر 2 معرفی شد

کوری ریچاردز (Cory Richards) عکاس حیات وحش محبوب مجله جغرافیای ملی (National Geographic)، به همراه شرکت آمریکایی مد و فشن فسیل (Fossil) به تازگی یک نسخه جدید و محدود ساعت هوشمند دارای اندروید ویر 2.0 را معرفی کرده‌اند. هنوز قیمت ساعت هوشمند Fossil Q x Cory Richards مشخص نشده، اما شرکت سازنده تاریخ دقیق عرضه آن را به صورت رسمی منتشر کرده است.

در طراحی ساعت هوشمند Fossil Q x Cory Richards از ساعت Fossil Blue الهام گرفته شده است

در طراحی ساعت هوشمند Fossil Q x Cory Richards از Fossil Blue الهام گرفته شده است، نخستین ساعتی که کوری ریچاردز در بیست سالگی خود از این شرکت دریافت کرد. گفتنی است بعد از عرضه، ساعت Fossil Blue خیلی زود به یک اثر هنری تبدیل شد و به همین دلیل کوری ریچاردز آن را همه جا حتی حین کوهنوردی به دست خود می‌بست. به عقیده خود ریچاردز، این ساعت به یک قطعه هنری متحرک تبدیل شده بود و اگرچه زمان را به وی نشان نمی‌داد، اما به کمک آن از محل قرارگیری و کارهای انجام داده خود مطلع می‌‎شد.

متاسفانه هنوز اطلاعات دقیقی درباره بخش داخلی و مشخصات و امکانات ساعت هوشمند Fossil Q x Cory Richards در دسترس نیست، به جز اینکه می‌دانیم صفحه نمایش آن لمسی بوده و از سیستم عامل بسیار جدید و محبوب اندروید ویر 2.0 در آن استفاده شده است. همچنین ساعت هوشمند Fossil Q x Cory Richards به همراه یک ردیاب داخلی عرضه خواهد شد که قادر است تا تعداد قدم‌های برداشته شده، مسافت و کالری سوزانده شده را محاسبه کند.

ساعت هوشمند Fossil Q x Cory Richards

نکته قابل توجه، ظاهر دارای قابلیت سفارشی‌سازی این ساعت است و می‌توان آن را به رنگ نقره‌ای، آبی، مشکی و دیگر رنگ‌ها درآورد. تغییر رنگ به سادگی کشیدن انگشت بر روی ساعت صورت خواهد گرفت. همچنین شاهد استفاده از یک حلقه بسیار تنومند و درشت در اطراف ساعت هستیم که سبب می‌‎‎شود قاب و همچنین دستبند ساعت هوشمند Fossil Q x Cory Richards بیشتر به چشم بیایند. به عنوان یکی دیگر از ویژگی‌‎های این ساعت باید به بند چرمی قابل تعویض آن اشاره کرد که امضای کوری ریچاردز بر روی آن حک شده است. این ساعت در تاریخ بیست و هفتم مارس (هفتم فروردین) عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*