تمدن 200 هزار ساله در آفریقا

کشف بقایای تمدن 200 هزار ساله در آفریقا: مردمانی که جلوتر از زمان خود بودند!

کره زمین سرشار از پدیده‌هایی است که هنوز بسیاری از آنان در گوشه و کنار نقاط مختلف جهان، از دیدگان ما مخفی هستند. دنیای اطراف ما آنچنان گسترده و پهناور است که با مشاهده جزئیات آن، می‌توانیم نظاره‌گر شگفتی‌های بسیاری باشیم که تا پیش از این از آن‌ها غافل بوده‌ایم. انسان از زمان تولد بر روی زمین، همواره در پی کسب دانش و فناوری پیشرفته‌تر بوده است. اگر به بازمانده‌های شهرهای باستانی نگاهی بیندازیم، به واقعیت‌های شگفت‌آوری دست پیدا خواهیم کرد. یکی از جدیدترین اکتشاف‌های این چنینی، پدیده‌ای باورنکردنی در آفریقای جنوبی است! بقایای تمدن 200 هزار ساله در آفریقا ؛ مردمانی که در سال‌هایی بسیار دور، شهری باستانی را با استفاده از دانش و فناوری پیشرفته خود بنا نهادند!

در حدود 150 کیلومتری غرب بندر ماپوتو (Maputo) در آفریقای جنوبی، بازمانده‌های یک کلان شهر تاریخی با مساحت 1500 کیلومتر مربع کشف شده است. به عقیده‌ی محققین، این شهر باستانی در واقع قسمت کوچکی از یک جامعه‌ی بزرگ‌تر با مساحت 10 هزار کیلومتر مربع بوده و قدمت آن به 160 هزار تا 200 هزار سال قبل از میلاد مسیح بازمیگردد!

این منطقه در مکانی دور دست قرار گرفته و در چندین مورد، کشاورزان از مواجه شدن با دایره‌هایی مرموز خبر داده‌اند. دایره‌هایی سنگی که به عقیده‌ی کشاورزان، بومیانی بسیار قدیمی آن را بنا نهاده‌اند. نکته عجیب اینکه تا پیش از این، اطلاعات دقیقی از سازندگان این شهر باستانی و قدمت آن در دسترس نبوده است. مایکل تلینگر (Michael Tellinger) به عنوان یک مامور آتش نشان محلی با همکاری یک خلبان با نام یوهان هاینه (Johan Heine)، ضمن سال‌ها مطالعه و بررسی این منطقه، در پی کسب پاسخی قانع‌کننده برای سوالات این چنینی بودند. یوهان هاینه به دلیل خلبان بودن، فرصتی در اختیار داشت که این شهر باستانی را از آسمان تماشا کند. مطالعه‌ای که منجر به کشف اطلاعاتی بسیار مفید از بقایای تمدن 200 هزار ساله در آفریقا شد.

تمدن 200 هزار ساله در آفریقا

مایکل تلینگر در این‌باره می‌گوید:

زمانی که همراه با یوهان، برای مشاهده خرابه‌های باستانی در این منطقه از آفریقای جنوبی آمدیم، هیچ‌گاه تصور نمی‌کردیم که در سال‌های آینده به چه واقعیت‌های شگفت‌آوری دست پیدا خواهیم کرد! مجموعه تصاویر و شواهدی که در طول این مطالعه به دست آوردیم، گواهی بر وجود یک تمدن از مردمانی است که هزاران سال جلوتر از زمان خود بوده‌اند!

به عقیده‌ی تلینگر، این اکتشافات بسیار خارق‌العاده هستند، لازم است که دیدگاهی کاملا جدید را به گذشته‌ی تاریخی و مردمان آن دوران داشته باشیم!

آیا با مطالعه کتبیه‌های سومریان، می‌توان به وجود ارتباطی بین کشف بقایای تمدن 200 هزار ساله در آفریقا و ساکنین سیاره نیبیرو دست یافت؟

مطالعات زمین‌شناسی در این منطقه، از وجود چندین معدن طلا در مجاورت این محدوده خبر می‌دهند. محققان بر این باورند که در گذشته‌های دور، تمدنی بسیار پیشرفته در این مکان حضور داشته و از معادن طلای آن بهره‌برداری کرده‌ است. آیا با بررسی بقایای تمدن 200 هزار ساله در آفریقا و شایعات موجود در زمینه بیگانگان فضایی، می‌توان به پاسخی قانع‌کننده برای پرسش‌های موجود دست یافت؟ در ترجمه‌هایی که از کتبیه‌های سومریان وجود دارد، شاهد نوشته‌هایی شوکه کننده هستیم! در دوره‌ای از تاریخ، بیگانگان از سیاره‌ای دور به زمین آمده و بعد از چندین سال آن را ترک کرده‌اند! آیا می‌توان ارتباطی بین کشف بقایای تمدن 200 هزار ساله در آفریقا ، با نوشته‌های سومریان پیدا کرد؟

گاه‌شمار آنوناکی – سفر به زمین (ترجمه از زکریا سیتچین)

450 هزار سال پیش از میلاد مسیح

پس از جنگ‌هایی طولانی مدت، اتمسفر سیاره‌ی نیبیرو شروع به تخریب کرده و آن را به محیطی خصمانه برای زندگی تبدیل کرد. آنوناکی‌ها برای ترمیم آن به طلا احتیاج داشتند. بنابر گفته‌های محققین، ما انسان‌ها نیز می‌توانیم با استفاده از نانو ذرات طلا، لایه‌ی ازن را ترمیم کنیم.

445 هزار سال پیش از میلاد مسیح

بیگانگان فرازمینی به زمین آمده و پایگاه خود را در اِریدو (محلی باستانی در جنوب میان‌رودان) مستقر ساختند تا در ادامه از خلیج فارس طلا استخراج کنند. این گروه به دست Enki، پسر Anu رهبری میشد.

416 هزار سال پیش از میلاد مسیح

استخراج طلا با مشکل مواجه شد که در پی این اتفاق Anu همراه با پسر دیگرش با نام Enlil به زمین آمدند. آنو تصمیم گرفت که فرآیند استخراج طلا در آفریقا و در طی ماموریتی تحت عنوان Terran ادامه پیدا کند.

400 هزار سال پیش از میلاد مسیح

در بین النهرین جنوبی تعداد 7 کشور توسعه یافته بودند. از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به Sipar, Nippur و Shuruppak اشاره کرد. پس از آنکه فرآیند استخراج طلا به پایان رسید، با استفاده از سفینه‌هایی مخصوص آنان را به مدار ارسال کردند.

تمدن 200 هزار ساله در آفریقا

بد نیست در این رابطه، نگاهی به مختصات زیر در گوگل ارث (Google Earth) بیندازیم:

Carolina: 25 55 ‘53.28? S / 30 16 ‘13.13? E
Badplaas: 25 47 ‘33.45? S / 30 40 ‘38.76? E
Waterval: 25 38 ‘07.82? S / 30 21 ‘18.79? E
Machadodorp: 25 39 ‘22.42? S / 30 17 ‘03.25? E

این خرابه‌های باورنکردنی، همگی از دایره‌هایی سنگی تشکیل شده‌اند. بسیاری از آنان در شن و ماسه‌های اطراف دفن شده و تنها با استفاده از تصاویر هوایی قابل مشاهده هستند. برخی دیگر از آنان با قرار گرفتن در برابر تغییرات آب‌و‌هوایی در مدتی طولانی، تخریب شده و تنها بقایای آنان قابل مشاهده است.

مایکل تلینگر در مورد تصاویر تهیه شده اظهار داشت:

تهیه این تصاویر و تجزیه و تحلیل آنان در حدود یک سال زمان برد، اکنون ما به این نتیجه رسیده‌ایم که با یکی از قدیمی‌ترین سازه‌های موجود بر روی کره زمین طرف هستیم! چرا که تا پیش از این، بسیاری باور داشتند که پیشرفته‌ترین تمدن‌ها متعلق به سومریان و مصریان باستان بوده است.

تمدن 200 هزار ساله در آفریقا

این یافته‌ها نشان می‌دهند که سومریان و مصریان باستان، دانش خود را از یک تمدن بسیار قدیمی، در آفریقای جنوبی به دست آورده‌اند! تمدن 200 هزار ساله در آفریقا که در سال‌هایی بسیار دور، دارای تکنولوژی استخراج طلا از معادن زمین بوده است!

آن‌ها همان مردمانی هستند که اولین نقاشی‌های حوروس را حکاکی کرده و مجسمه ابوالهول را همراه با اهرام مصر بنا نهادند. “اولین مردم” همان دسته از انسان‌های فوق پیشرفته‌ای بودند که در قلب تمام این آثار، یک تقویم سنگی بسیار دقیق را قرار دادند، تقویم آدم (Adam’s Calendar) گل سرسبد تمامی این خرابه‌های باستانی‌ست که همچنان با تقویم امروز ما مطابقت دارد. این خرابه‌ی باستانی، میراثی از نیاکان فوق پیشرفته‌ی ما، برای تمامی ساکنین سیاره‌ زمین است.

تمدن 200 هزار ساله در آفریقا

آن‌ها مردمانی بودند که اولین تصاویر را بر روی سنگ‌ها حکاکی کردند،‌ انسان‌هایی که در حال پرستش خورشید بوده و یا حتی آن افرادی که اولین بار تصویر توت‌عنخ‌آمون (نامدارترین فراعنه مصر باستان) را نقاشی کردند! پاسخی بر تمام پرسش‌های زندگی و جهان، در حدود 200 هزار سال قبل تر از مصریان، به گروهی از بومیان آفریقا رسیده است! مایکل تلینگر آخرین دستاوردهای خود را در کتاب معابد خدایان آفریقا منتشر کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. کتاب انکی خیلی از وقایع اش مطابقت داره با واقعیت ولی علوم دانشگاهی و مراکز رسمی اصلا حاظر به تایید این مورد نیستند

  2. yekam egan koonande mishe bazi vaghta