ال جي Optimus G :قدرتمند ترين اسمارت فون اندروييدي جهان

روز گذشته ال جي در يک کنفرانس ويژه جديد ترين پرچم دار اندروييدي خود را معرفي نمود.اسمارت فون Optimus G  قدرتمند ترين گوشي اندروييدي توليد شده تا به امروز است که ظاهرا رقيب سرسختي براي سامسونگ،اچ تي سي ، اپل و نوکيا به حساب مي آيد.اگر مي خواهيد با قدرتمند ترين اسمارت فون جهان آشنا شويد ادامه مطلب را از دست ندهيد.

این اسمارت فون دارای یک صفحه نمایش ۴.۷ اینچی از نوع HD IPS Plus با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۶۸ (نسبت تصویر ۱۵:۹) میباشد. ال جی Optimus G همراه با چیپ Snapdragon S4 Pro و پردازنده ۴ هسته ای و ۱.۵ گیگاهرتزی وارد بازار خواهد شد و رم این دستگاه نیز ۲ گیگابایت میباشد. از دیگر قابلیت های آن میتوان به LTE، NFC، بلوتوث ۴.۰ و WiFi همراه با DLNA اشاره کرد.

تیزر تبلیغاتی اوپتیموس جی :

در پشت این تلفن همراه یکی از دوربین های ۱۳ یا ۸ مگاپیکسلی با فلش LED قرار دارد که هر ۲ دارای قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت ۱۰۸۰p میباشند و قدرت خود را از باطری ۲۱۰۰ میلی آمپری میگیرند که برای ۱۵ ساعت مکالمه یا ۳۳۵ ساعت حالت آماده باش، مناسب میباشد.

{photo}91/06/29/LG-Optimus-G-2{/photo}

ابعاد اپتیموس جی، ۱۳۱.۹ در ۶۸.۹ در ۸.۴۵ میلیمتر بوده و وزنی برابر با ۱۴۵ گرم دارد که برای اسمارت فونی با این ابعاد و مشخصات فنی بالا بسیار خوب میباشد. ال جی حافظه داخلی این اسمارت فون را ۳۲ گیگابایت انتخاب کرده است.

سوپر فون اپتیموس جی همراه با اندروید نسخه ۴.۰ و رابطه کاربری مخصوص سری اپتیموس عرضه میشود، اما بر اساس برنامه ریزی های انجام شده آپدیت به اندروید لوبیای ژله ای یا همان نسخه ۴.۱ بزودی برای کاربران عرضه خواهد شد. البته ال جی شخصی سازی هایی را نیز برای اسمارت فون جدید خود فراهم کرده است.

{photo}91/06/29/LG-Optimus-G-3{/photo}

یکی از این قابلیت ها که خیلی هم میتواند مفید باشد QSlide نام دارد که به کاربر اجازه میدهد تا ۲ صفحه نمایش داشته باشد و در هر کدام اپلیکشن مورد نظر خود را اجرا کند. شما همچنین قادر خواهید بود تا میزان تاری هر کدام از صفحه نمایش ها را تنظیم کنید. در کنار این قابلت ها ال جی چند اپلیکشن متختلف نیز در نظر گرفته است که به عنوان مثال به شما این امکان را میدهد تا بعد از قطع صدای آلارم گوشی یک برنامه بصورت خودکار اجرا شود یا اپلیکشن فرمان صوتی برای گرفتن عکس از این دسته میباشد.

{photo}91/06/29/LG-Optimus-G-4{/photo}

در ادامه  نتایج بنچمارک های اپتیموس جی را ببینید:

اول از همه سراغ تست Linpack می رویم که عملکرد را در حالت فریم ریت بالا و پهنای باند حافظه نشان می دهد. کافی است خودتان LG Optimus G را با بقیه مقایسه کنید.

 البته معماری کوالکام همیشه در این تست عالی عمل کرده. حالا زمان اش رسیده سراغ تست های مشهور مرورگر برویم: Sunspider و Browsermark در این تست ها مرورگر اصلی تلفن برای عملکرد جاوااسکریپت مورد بررسی قرار می گیرند. دقت کنید که در تصویر پایین هر چه نتیجه کمتر باشد به معنی بهتر بودن است.

 در اینجا نسبت به حالت دو هسته ای بهبود چشمگیری دیده نمی شود. اما این تلفن در موقعیت کاملا خوبی قرار دارد.

در تست BrowserMark اوضاع اصلا خوب نیست البته این نشان میدهد که ال جی در بهینه سازی مرورگر پیش فرض تلفن خوب عمل نکرده است.
اما سراغ دو تست GLBenchmark 2.5 برای تست عملکرد پردازشگر گرافیکی می رویم و می بینیم که تلفن ال جی در آنها می درخشد.

عملکرد اپتیموس جی در هر دو تست فوق العاده است و این تلفن را یک سر و گردن بالاتر از بقیه نشان می دهد. حالا نظر شما در مورد این تلفن چگونه است؟


منابع : ubergizmo | engadget | anandtech

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. دوست عزیز تا کنون 2 تیزر تبلیغاتی از Optimus G بر روی گجت نیوز قرار گرفته که از صفحات زیر قابل دانلود است.

    دانلود تیزر اول دانلود تیزر دوم

    موفق باشید.

  2. salam,man harchi gashtam natonestam tizer ro dl konam,bayad chikar konam?chon vase namayesh baraye jaii mikhamesh,ama nemishe,mishe komakam konin?age betonin vasam emailesh konin,ya linkesho behem bedin ke khodam dl konam,mamnoon

  3. خیلی جالبه ال جی چند سالی بیشتر نیست که راه افتاده اما حالا اول شده!!! البته باید دید که آیفون 5 دوم هست یا سوم؟! ممکنه اس 3 دوم بشه یا اصلا اپتیموس 4 ایکس و اچ تی سی وان ایکس!