پاوربانک گلکسی اس 8

تصاویر پاوربانک گلکسی اس 8 در دو رنگ مختلف منتشر شد

شرکت سامسونگ همانند کاری که برای نوت 7 انجام داد، گروهی از لوزام جانبی رسمی را برای گوشی های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس معرفی کرد. پیش از این در خبرها داشتیم که گوشی پرچمدار جدید سامسونگ با هدفون های جدید AKG عرضه خواهد شد و اکنون گفته می‌شود که این شرکت، یک پاوربانک را برای محصول جدید خود ارائه می‌کند. در تصاویر منتشر شده در یک اکانت توییتر، پاوربانک گلکسی اس 8 در دو رنگ مختلف دیده می‌شود.

دو روز پیش تصاویری در یک اکانت توییتر منتشر شد که پاوربانک گلکسی اس 8 را در دو رنگ خاکستری و آبی/خاکستری نشان می‌داد. این پاوربانک 5100 میلی‌آمپرساعتی به قابلیت شارژ سریع گلکسی های جدید سامسونگ مجهز شده و قادر است با حداکثر توان 15 وات، گوشی جدید یا خودش را شارژ کند. با این وجود به نظر می‌رسد که سامسونگ پس از گلکسی اس 6 و نوت 4 به تکنولوژی سریعتری برای شارژ دست پیدا نکرده است.

تصاویر منتشر شده از پاوربانک گلکسی اس 8

پاوربانک گلکسی اس 8 با شماره مدل EB-PG950 معرفی شده که با شماره مدل گوشی گلکسی S8 و S8 پلاس در یک تراز قرار می‌گیرد. شماره مدل SM-G95XY به پرچمدار جدید سامسونگ اختصاص داده شده که حروف X و Y به معنای اعداد 5 و 0 هستند. این پاوربانک با قیمت 60 یورو روانه بازار خواهد شد که آن را در میان پاوربانک‌های گران‌قیمت امروزی قرار می‌دهد. البته توجه داشته باشید که این یکی از لوزام جانبی رسمی سامسونگ برای گلکسی اس 8 است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*