ظرفیت باتری گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس

ظرفیت باتری گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس لو رفت؛ همه چیز با نسل فعلی یکسان است

هر چه جلوتر می‌رویم گویی پازل خانواده گلکسی اس 8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8) تکمیل می‌شود و شاهد درز اطلاعات بیشتری از این دو محصول پرچمدار پلتفرم اندروید هستیم. طی چند ماه اخیر مشخصات مختلفی همراه با تصاویر این گوشی ها به بیرون درز پیدا کرده است، اما چند ساعت پیش تصاویری از باتری گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس (+Samsung Galaxy S8) منتشر شد تا ما اینک ظرفیت باتری این دو گوشی را نیز بدانیم.

با توجه به این دو تصویر، اینک می‌دانیم ظرفیت باتری گلکسی اس 8 ، برادر کوچک این خانواده که از یک نمایشگر 5.8 اینچی بهره‌مند خواهد بود به یک باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است. این درحالیست که مدل بزرگتر گلکسی اس 8 پلاس با نمایشگر 6.2 اینچی خود حاوی یک باتری با ظرفیت 3500 میلی‌آمپر ساعت است. جالب اینجاست که گلکسی اس 7 با نمایشگر به مراتب کوچکتر 5.1 اینچی خود از یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و مدل 5.5 اینچی گلکسی اس 7 اج نیز ارائه کننده یک باتری 3600 میلی‌آمپر ساعتی است.

 

بیشتر بخوانید:

افشای اطلاعاتی درباره‌ی باتری 3500 میلی آمپری گلکسی اس 8 پلاس

آیا عمر باتری گلکسی اس 8 بیشتر از نسل فعلی این گوشی است؟

البته با توجه به گوشی ال جی جی 6 (LG G6) که از نسبت ابعاد یکسانی با این گوشی ها برخوردار است، ما نباید دو نسل گوشی های گلکسی  اس سامسونگ را در این مورد مقایسه کنیم. یک دلیل که می‌تواند حضور چنین باتری را توجیح کند همین قضیه بوده و دلیل دیگر حضور چیپست های مدرن 10 نانومتری در زیر قاب گوشی های سامسونگ است؛ این بدان معناست که ما همچنان می‌توانیم امیدوار باشیم باتری گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس جدای ظرفیت یکسانی که با نسل پیشین این گوشی ها دارند، بتوانند همراه با قطر متفاوت نمایشگر ارائه کننده عمر مفید بسیار خوبی باشند. بدون شک این روزها باتری گوشی ها از اهمیت بسیار بالایی برای کاربران برخوردار هستند و سامسونگ به عنوان بزرگترین تولیدکننده گوشی های هوشمند جهان بر این قضیه واقف است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. تا در واقعیت تست نشه هیچ نظری نمیشه داد.
    هم میتونه بهتر باشه نسبت به نسل قبل اونم به خاطر پردازنده کم مصرفتار و هم میتونه بدتر باشه به خاطر صفحه نمایش بزرگتر.در کل فک کنم تفاوت خاضی نداشته باشه با نسل قبل