در نمایشگاه فوتوکینا دوربین های مگاپیکسل Hasselblad H5D معرفی خواهند شد

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که فکر می کنند هاسلبلاد در حد و اندازه دوربین نیست چرا به دوربین فرمت متوسط H5D آن نگاهی نمی اندازید ؟ بدون شک نظر شما هم مثل ما تغییر خواهد کرد . در ادامه با گالری تصاویر و معرفی مختصری از این دوربین با گجت نیوز  همراه باشید .

به نظر می رسد این  دوربین در بازار معاملات به خوبی عمل کند ، این دوربین در بسیاری ازفاکتور های مهم شبیه به دوربین های essque است ، با یک منظره یاب نوری که از جلو به سمت عقب آن گسترش دارد ، در بالای آن  صفحه نمایش بزرگتر ، روشن تر و ساده تروجود دارد و روی آن شما یک صفحه نمایش کوچکتر را می بینید . یک نمایشگر سیاه و سفید در بالای سمت راست منظره یاب نوری این دوربین وجود دارد .

H5D از هم رده های خود کمی مقاومتر است و دوام آن نیز با عایق ضد آب و کنترل بزرگتر بهتر شده است و قطعا شما با آن به اندازه یک دوربین بزرگ و محکم احساس راحتی می کنید . البته این دوربین هنوز در مراحل اولیه طراحی است و عملکرد آن کاملا بررسی نشده است . علی رغم گفته های هاسلبلاد دوربین در ماه دسامبر و با کارکرد کامل روانه بازار نشده و باید باز هم منتظر آن باشیم .

این دوربین در قیمت های شاید کمی گران وشگفت انگیز از 13000 تا 30000 یورو بسته به انتخاب مدلهای 40 ، 50 و یا 60 مگاپیکسلی و 17000 یورو برای دیگر مدل هاا به بازار خواهد آمد در آینده با اخبار  کاملتری در این مورد با گجت نیوز همراه باشید .

{photo}91/06/28/hasselblad-H5D{/photo}


منبع : engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*